Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@12:26:15 GMT

نظارت جدی بر باشگاه‌های ورزشی کرمان

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۹۶۰۴

نظارت جدی بر باشگاه‌های ورزشی کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی مرادی، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان در جلسه‌ی نظارت بر کار باشگاه‌های ورزشی که با حضور رئیس گروه ورزش قهرمانی، بازرسی، حراست، امور باشگاه‌ها و روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، جمالیزاده رئیس هیئت پزشکی ورزشی و قادری نماینده دانشگاه علوم پزشکی کرمان در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی باشگاه داران به منظور پیشگیری و مقابله با کرونا در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، به شیوع بیماری کرونا در استان و کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، بسیاری از مسابقات و باشگاه‌های ورزشی تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا، برخی از رشته‌های و اماکن ورزشی اجازه فعالیت گرفتند و با نظارت هیئت پزشکی ورزشی و هیئت‌های مربوطه کار خود را ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز کردند.

مرادی تصریح کرد: اماکن ورزشی نظر زیر نظر اداره کل و و ادارات شهرستان‌ها در رشته های، چون بسکتبال، فوتسال و مدارس فوتبال بوده و استخر‌های شنا به ویژه در شهر‌های قرمز هنوز شروع به فعالیت نکرده اند.

او بیان داشت: تعدادی از اماکن که اکثراً خصوصی هستند با نظارت هیئت پزشکی ورزشی، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت‌های استان کار خود را آغاز کرده اند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با تأکید بر نظارت جدی بر باشگاه‌های ورزشی کرمان گفت: از این پس باشگاه‌های ورزشی در هفته‌ای سه بار و گاهی بیشتر مورد نظارت قرار می‌گیرند و گزارش کار آن، طبق چک لیست‌هایی که تهیه می‌شود، برای ارائه به ستاد استانی مقابله با کرونا آماده می‌شود.

مرادی با اعلام اینکه حدود ۴۰۰ باشگاه ورزشی در رشته‌های مختلف در شهر کرمان فعالیت می‌کنند، افزود: یک واحد یا هیئت به تنهایی نمی‌تواند کار نظارت و بازرسی آن را انجام دهد.

او با تأکید بر اتحاد و هم افزایی دستگاه‌ها در این کار، پیشنهاد داد: شهر کرمان به چهار قسمت تقسیم و کار با محوریت واحد بازرسی، امور باشگاه‌ها و حراست اداره کل ورزش و جوانان و هیئت پزشکی ورزشی انجام شود و در این چهار منطقه علاوه بر افراد فوق، یک نماینده از بهداشت و درمان و یک نماینده از دادگستری نیز نظارت کامل داشته باشند و اخطار یا پلمب از سوی آن‌ها صورت گیرد.

مرادی تصریح کرد: با توجه به اینکه بحث سلامت جامعه و اجتماع است، ابتدا به باشگاه های متخلفی که نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی توجه اند، اخطار و سه روز بعد در صورت تکرار موارد، باشگاه مربوطه پلمب می‌شود.

او با اعلام اینکه برخی از باشگاه‌های ورزشی انصافاً پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، بیان داشت: از باشگاه‌های ورزشی قانونمند که نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حداکثر تلاش خود را بکار می‌گیرند، قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی وزارت ورزش و جوانان ویروس کرونا باشگاه های ورزشی رعایت پروتکل های بهداشتی اداره کل ورزش و جوانان هیئت پزشکی ورزشی باشگاه های ورزشی اداره کل باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت موافقت شد تا هم فرایند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت یادآور شد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف دربر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • ‍ضبط و توقیف ظروف بسته بندی فراورده های غذایی در نیشابور
  • مسابقات ورزشی قهرمانی مراکزتوانبخشی اوتیسم استان کرمان برگزار شد