Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس آموزش و پرورش اندیمشک روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این مسابقه نقاشی با موضوع کرونا به میزبانی کشور هندوستان بصورت مجازی برگزار شد گفت:تیام رحمان نژاد از دبیرستان شاهد شقایق اندیمشک با شرکت در این مسابقه و ارسال نقاشی خود توانست رتبه اول را کسب نماید. 
روح اله صادقی ضمن تبریک به جامعه فرهنگیان و دانش آموزان اندیمشک افزود: با توجه به شرایط موجود لازم است برنامه ریزی لازم برای ایجاد انگیزه و حضور حداکثری دانش آموزان در اینگونه برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی هنری فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانش آموزان اندیمشک از لحاظ استعداد فرهنگی ،علمی و هنری دارای ظرفیت بسیار خوبی هستند که برای موفقیت بیشتر آنها تلاش مضاعف می شود.

مسابقه نقاشی با موضوع کرونا زیر نظر بنیاد پیکاسو از ۱۵ تا ۲۵ آوریل برگزار شد. در این مسابقات یک هزار و ۷۰۰ نفر از ۴۰ کشور جهان شرکت کردند.

شهرستان اندیمشک بیش از ۲۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا اندیمشک نقاشی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اندیمشک نقاشی دانش آموزان ویروس کرونا اندیمشک نقاشی دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین رویداد ملی «گام نو» ویژه دانش‌آموزان کارآفرین هنرستانی با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این رویداد با بیان اینکه این نهاد ۶۵ هزار دانش‌آموز هنرستانی را در سراسر کشور تحت حمایت دارد، گفت: کمیته امداد در چارچوب سیاست توانمندسازی دانش‌آموزان هنرستانی، طرح ایجاد و تقویت توانمندی‌های کسب و کار را برای دانش‌آموزان هنرستانی به اجرا درآورد.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه که از حدود یک سال و نیم قبل آغاز شد، شناسایی و بالفعل کردن ظرفیت‌ها و استعدادهای کارآفرین نوجوانان ایرانی است.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: با اجرای این برنامه، حدود ۲ هزار دانش‌آموز هنرستانی کارآفرین به مرحله توانمندی در کسب و کار و دریافت تسهیلات اشتغال به منظور راه‌اندازی طرح‌های شغلی خود رسیدند.

بختیاری تاکید کرد: نخستین رویداد ملی «گام نو» امروز با حضور ۱۳۰۰ دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی در ۱۱ استان کشور برگزار شد که از این تعداد حدود ۱۵۰ نفر از دانش‌آموزان برگزیده در برنامه ملی حضور داشتند.

وی با اعلام آمادگی برای حمایت از طرح‌های کسب و کار دانش‌آموزان هنرستانی، گفت: با حمایت دولت، می‌توانیم گام‌های موثرتری در این زمینه برداریم.

رئیس کمیته امداد ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه، مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: در این زمینه رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی نقش تأثیرگذاری دارند.

کد خبر 6085699

دیگر خبرها

  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد
  • راهیابی چهارده دانش آموز کیش به مرحله اول المپیاد کشور
  • «راز جزیره» در شبکه امید
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد