Web Analytics Made Easy - Statcounter

گران ترین بازیکن فوتبال جهان برای انتقال به بارسلونا قول مساعد باشگاه پاری سن ژرمن را گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، نیمار برای حضور مجدد در تیم بارسلونا با مدیریت باشگاه 3 سال اخیرش به توافق رسیده است. این ادعایی است که روزنامه ورزشی آس اسپانیا کرده است. این نشریه نوشت گلزن برزیلی با مدیران باشگاه فرانسوی صحبت کرده و درخواست داشته تا در صورتی که تابستان امسال، بارسلونا یک بار دیگر برای به خدمت گیری اش، پا پیش گذاشت، با انتقال او موافقت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عوض وی قول داده در مسابقات باقیمانده لیگ قهرمانان اروپا با تمام توان و انگیزه ظاهر شود و به تیم فرانسوی کمک کند.

بارسلونا در سال گذشته همکاری مجدد با وی بود که با مخالفت باشگاه قهرمان لوشامپیونه مواجه شد. 

نیمار با پاریسی ها تا تابستان 2022 قرارداد دارد. او در سال 2017 در ازای 222 میلیون یورو از بارسا به تیم سن ژرمن آمد و گران ترین بازیکن جهان شد.

البته اکنون با توجه به بحران کرونا، بعید به نظر می رسد آبی و اناری برای به خدمت گیری او رقم سنگینی را هزینه کند.

در فصل جاری وی در 22 بازی برای تیمش به میدان رفته که 18 گل زده است.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: نیمار پاری سن ژرمن انتقال به بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی

به گزارش "ورزش سه"، آینده رونالد آرائوخو در بارسلونا در طول این فصل بارها مورد گمانه‌زنی قرار گرفته است. بایرن مونیخ در ماه ژانویه علاقه زیادی به جذب او نشان داد و حالا صحبت‌هایی در مورد احتمال جدایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو مطرح شده است.

آرائوخو پس از اخراج در شب شکست سنگین بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن که به حضور آنها در لیگ قهرمانان اروپا پایان داد، لحظات سختی را پشت سر می‌گذارد. به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد باشگاه کاتالان در صورت رسیدن پیشنهاد قابل قبول، آماده فروش او در تابستان است.

اگرچه ترجیح آرائوخو ماندن در بارسلوناست، اما در خبر جدیدی از نشریه اسپورت به‌نظر می‌رسد مدافع اروگوئه‌ای آماده است تا در تابستان بارسا را ترک کند، مشروط بر اینکه باشگاه با خروج او کاملاً موافق باشد.

در هفته گذشته اعلام شد که آرائوخو و بارسا در حال مذاکره بر سر قرارداد جدیدی هستند اما حالا ممکن است تمام مذاکرات تا تابستان و پنجره نقل و انتقالات متوقف شوند و مدافع جوان به ترک بارسا نزدیک‌تر شود.

دیگر خبرها

  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • ‌انتقال آب رودخانه کرج به البرز برای عبور از تنش تابستان