Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، گروه جهادی شهدا دومین کتابخانه جهادی خود را در منطقه دامغان با نام «شهید ابراهیم هادی» افتتاح کرد. در این افتتاحیه جمعی از خانواده شهدا نیز حضور داشتند.

محسن اسماعیلی مسئول گروه جهادی شهدا درباره این کتابخانه اظهارداشت: همزمان با میلاد ثامن‌الحجج امام رضا (ع)، «گروه جهادی شهدا» دومین کتابخانه جهادی خود را در منطقه‌ای کم‌برخوردار و محروم از کتابخانه، افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر کتابخانه به نام یک شهید مزین و افتتاح می‌شود، ابراز داشت: این بار برای کتابخانه شهرستان دامغان نام «شهید ابراهیم هادی» انتخاب شد، همانگونه که برای کتابخانه منطقه رودبار روستای سیبن نام «شهید خرازی» نهاده شد.

به گفته اسماعیلی، گروه جهادی شهدا تصمیم دارد در مناطق محروم کشور، کتابخانه‌‌ای مجهز را در اختیار جوانان و نوجوانان قرار دهد، گروه جهادی ما مردمی و خودجوش عمل می‌کند و وابسته به نهاد یا سازمانی نیست، از این رو ۸ عضو این گروه به شهرستان‌ها و روستا‌های کم‌برخوردار یا محروم رفته و کتابخانه برای جوانان و نوجوانان آن منطقه افتتاح می‌کنیم.

مسئول گروه جهادی شهدا متذکر شد، پس از افتتاح کتابخانه‌ها در مناطق روستایی، آنها را رها نکرده و تلاش بر شارژ و بروزرسانی قفسه‌ها داریم تا مخاطبان آن مناطق هم از آثار به روز بهره‌مند شوند.

اسماعیلی به افتتاح کتابخانه در دامغان و رعایت پروتکل بهداشتی در آن اشاره کرد و عنوان داشت: «کتابخانه شهید ابراهیم هادی» در منطقه‌ای که بیش از ۵ هزار نفر سکنه دارد ،همزمان با میلاد امام رضا (ع) با بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب افتتاح شد، البته در کنار کتاب به موضوع سمعی و بصری و کتاب‌های صوتی هم توجه داشته‌ایم، از این رو بخش ویژه‌ای بدین منظور طراحی شد تا در کنار کتاب مفید فایده باشد.

وی با تاکید بر اینکه پیش از افتتاح جوانب امر از جمله جمعیت حاضر در محیط، نبود کتابخانه و عدم دسترسی ساکنان به کتاب مدنظر قرار می‌گیرد و بعد اقدام به افتتاح کتابخانه می‌کنیم، خاطرنشان کرد: این کتابخانه برای ساکنان منطقه ماندگار خواهد بود، در طرح تجهیز این کتابخانه ناشرانی چون «شهید کاظمی»، «جمکران»، «باغ‌موزه دفاع مقدس»، «شمع و مه»، «مرکز اسناد انقلاب اسلامی»،‌ «وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی» و همچنین خبرنگاران تحریریه «خبرگزاری فارس» مشارکت داشتند و البته خیرین هم برای تجهیز رایانه و قفسه‌های کتابخانه در کنار ما بودند.

وی در پایان گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه کتابخانه در فضایی به مساحت 100 متر افتتاح شد، اعلام کرد: گروه جهادی شهدا قصد دارد هر سال یک کتابخانه در مناطق محروم دایر کند، شعار ما این است «هر منطقه محروم یک کتابخانه» باید داشته باشد، در حال حاضر کتابخانه شهید ابراهیم هادی نیازمند اینترنت و اتصال به شبکه‌های جستجوست از این رو فکر می‌کنم مسئولان مرتبط و وزارت ارتباطات بتواند کمک کننده و تکمیل کننده کتابخانه باشد.

انتهای پیام/

347 / 347 کتابخانه جهادی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کتابخانه جهادی شهید ابراهیم هادی افتتاح کتابخانه گروه جهادی شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

محمد شیخی  اظهار کرد: گروه فرهنگی جهادی نجوا وابسته به بنیاد نیکوکاری ورزش کشور با هدف انجام فعالیت های خیرخواهانه در زمینه کمک به آزادی مددجویان(ورزشکار) جرائم غیر عمد، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در مناطق کم‌برخوردار و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان از ابتدا سال ۱۴۰۳ آغاز بکار کرد.

وی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی در ابتدا سال جدید در جنوب سیستان و بلوچستان و وقوع سیلآب در این مناطق قهرمانان المپیکی،جهانی و بین المللی مطرح کشور بهمراه قهرمانان استان در غالب گروه جهادی نجوا جهت کمک رسانی به سیل زده گان به مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری چابهار اعزام شدند.

رئیس اداره فرهنگی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: گروه جهادی نجوا با اهدای بسته های کمک معیشتی، ساخت سرویس های بهداشتی ،ساخت محل‌های تخریب شده و همچنین بازدید از زیر ساخت هایی که خسارت وارد شده در مناطق سیل زده جهت بازسازی اقدامات لازم صورت گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به رویکرد جهادی و انقلابی بنیاد نیکوکاری ورزش کشور و با توجه به نیازهای روز جامعه نونهال و نوجوانان در خصوص پر کردن اوقات فراغت این عزیزان گروه سرود نجوا متشکل از ورزشکاران رشته های ورزشی در سیستان و بلوچستان با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، استانداری و سازمان برنامه بودجه در زاهدان تشکیل شد که به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی نماهنگ اجرا خواهند کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • شبکه کتابخانه‌ای ایران جزو ۲۰ کشور اول دنیا است
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • افزایش شاخص‌های کتابخانه‌ای در ۲ سال گذشته
  • دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌ها!
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • «سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی