Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز نوآوری و توسعه کسب‌وکارهای داده محور سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، با برگزاری مراسمی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور، مرکز نوآوری و توسعه کسب‌وکارهای داده محور سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح این مرکز  در راستای توانمندسازی تیم‌های استارتاپی بوده است.

این مرکز به عنوان ناظر زیست بوم فناوری‌های کتابخانه و آرشیوی راه‌اندازی شده است و بستر فعالیت برای تیم‌های فعال حوزه فناوری‌هایی چون "هوش مصنوعی" و "کلان داده‌ها" را فراهم می‌کند که این بستر با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران ایجاد شده است.

در این مرکز تیم‌های استارتاپی از خدماتی مانند ️"فضای کار اشتراکی"، "کافه رویداد"، "آکادمی لیب‌تک" (کسب و کارهای نوپای کتابداری و آرشیوی) و سالن جلسات مشترک" بهره‌مند خواهند شد.

مرکز نوآوری و توسعه کسب‌وکارهای داده‌محور سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران توسط بخش خصوصی و با نظارت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی این مرکز پیرو امضای تفاهم‌نامه میان سازمان اسناد و کتابخانه ملی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري سازمان اسناد و كتابخانه ملي سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران مرکز نوآوری راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت یک میلیاردی از کسب‌وکارهای دارای سطح بلوغ فناوری ۳ یا بالاتر

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک گفت: این ستاد آمادگی دارد تا از کسب و کارهای آنلاین دارای TRLسطح ۳ یا بالاتر و مبتنی بر هوش مصنوعی تا سقف یک میلیارد تومان حمایت کند.

به گزارش ایسنا، بهروز مینایی در هجدهمین رویداد رقابت‌های استارتاپی که با حضور بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها، دانشجویان و علاقه‌مندان به کسب و کار با هدف شناسایی شرکت‌های خلاق در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه ها نقش مهمی در رشد و توسعه کسب و کارهای استارتاپی دارند، اظهار کرد: باید فضای کارآفرینی دانشگاهی توسعه یابد.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک، جمعی از اساتید دانشکده‌های برق، کامپیوتر و مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران، برخی از مدیران فعال پژوهشی دانشگاه، مهدی مقیمی مدیر دفتر همکاری‌های علمی، صنعتی و فناوری دانشگاه علم و صنعت، علیرضا رضایی مدیر فن بازار البرز و عضو هیات علمی دانشگاه تهران و نوری مدیر خانه خلاق و نوآوری ایلسا از جمله شرکت کنندگان و سخنرانان در این رویداد بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشاور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی منصوب شد
  • رونمایی از چهار قرآن نفیس خطی در دانشگاه بین المللی
  • مرکز ملی آفرینش فناوری‌های کوانتومی راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی «مرکز ملی آفرینش فناوری‌های کوانتومی» در آینده نزدیک
  • حمایت از ایده‌های استارت‌آپی در مرکز خلاقیت و نوآوری سازمان بسیج علمی
  • دهقانی: مرکز ملی آفرینش فناوری‌های کوآنتومی راه‌اندازی می‌شود
  • حمایت یک میلیاردی از کسب‌وکارهای دارای سطح بلوغ فناوری ۳ یا بالاتر
  • اختصاص یک میلیارد تومان به کسب‌وکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی
  • سرای نوآوری کشاورزی و دامپروری سکوی تولید در دانشگاه آزاد کاشمر راه‌اندازی می‌شود
  • دستور رئیس‌جمهور برای راه‌اندازی شهر جهانی نوآوری و صنایع فرهنگی و خلاق