Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -

 کیومرث مظفری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه  با بیان این مطلب که افراد جامعه برای استفاده از بیمه سلامت به 10 دهک تقسیم می شوند هزینه تمدید و تعویض دفترچه بیمه سلامت در این استان را اعلام کردو گفت : اینکه گفته شده هزینه تمدید دفترچه‌ها از 30 تا 40 هزار تومان در سال گذشته به 700 تا 800 هزار تومان طی امسال رسیده است، صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آبان ماه سال 98 طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، افرادی که دفترچه روستایی و سلامت همگانی یا همان دفترچه ایرانیان داشتند در سامانه‌ای ثبت نام کردند که توسط وزارت رفاه ارزیابی شدند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: پس از ارزیابی افراد به 10 دهک تقسیم بندی شدند که هزینه بیمه افراد دهک‌های اول تا سوم به‌صورت کاملاً رایگان است.

مظفری خاطر نشان کرد: بر این اساس افرادی که در دهک‌های چهارم تا ششم قرار گرفته‌اند نصف حق بیمه را پرداخت می‌کنند و از دهک ششم به بالا حق بیمه را باید کامل پرداخت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه نحوه دهک یابی و ارزیابی وسع فقط از طریق وزارت رفاه مشخص می‌شود، گفت: افرادی که نسبت به ارزیابی دهک‌های خود اعتراضی دارند باید این اعتراض را به وزارت رفاه ارائه بدهند.

وی به اقداماتی که در راستای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا توسط این سازمان انجام شده است اشاره کرد و گفت: بر این اساس به منظور تسهیل در ارائه خدمات به بیمه شدگان روستایی و عشایری و شهرهای زیر 20 هزار نفر که دفترچه آنها فاقد اعتبار است اگر در سنوات قبل از مزایای تمدید 6 ماهه استفاده کرده‌اند می‌توانند حتی اگر دفترچه آنها فاقد اعتبار باشد از خدمات بستری استفاده کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: افرادی که تا قبل از امسال از تمدید 6 ماهه استفاده نکرده‌اند، استمرار پوشش بیمه‌ای با همان شرایط قبلی به مدت 6 ماه برای آنها تمدید خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران با اعلام این خبر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.
جمشید شایانفر افزود: بیمه شدگان مذکور نیازنیست که تمدید پوشش بیمه‌ای به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.


دیگر خبرها

  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه