Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری عامل آتشسوزی باغات و منازل خالی از سکنه با 10 فقره آتش‌سوزی در این شهرستان خبر داد. 

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستاد محمد صادق شاهنظری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره آتش سوزی عمدی منازل، ویلاهای خالی از سکنه و باغات در سطح شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.

شاه نظری، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند .

وی در ادامه اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده به ایجاد آتشسوزی در 10 منزل مسکونی و باغات این شهرستان اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در پایان با اشاره به اینکه رعایت مسائل امنیتی و هشدارهای انتظامی از مهمترین عوامل پیشگیری از جرم به شمار می روند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محدوده زندگی خود مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

لینک کوتاه: asriran.com/0035Wd

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تنکابن دستگیری شهرستان تنکابن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه خانی آباد توسط یکی از اراذل و اوباش، ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران عملیات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.


این مقام انتظامی افزود: ماموران با استفاده از شگرد‌های پلیسی مخفیگاه این فرد شرور را شناسایی و وی را دستگیر کردند و از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد کشف شد.

­

معاون اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم در بازجویی اولیه به استفاده از سلاح جنگی و تخریب اموال عمومی اعتراف کرد و به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی شد.
­

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • دستگیری عامل توزیع غیرمجاز دارو در اصفهان