Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین شریفی در برنامه ورزش بدون ویرایش درباره داستان های فدراسیون فوتبال دست به افشاگری زد. به بهانه برنامه ورزش بدون ویرایش و افشاگری انجام شده در این برنامه با حسین شریفی گفت و گو کردیم.

طرفداری - سوژه برنامه دیروز ورزش بدون ویرایش رادیو، شرایط حیدر بهاروند بود و حسین شریفی در این برنامه با مدیرکل تامین اجتماعی لرستان درباره بازگشت به کار سرپرست فدراسیون فوتبال حرف زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه بحث هایی مطرح شد که نیاز به بررسی دارد. البته طرفداری این حق را برای حیدر بهاروند هم قائل است که اگر تمایل داشته باشد، درباره این موارد توضیح بدهد...

به گزارش طرفداری، حسین شریفی مجری برنامه ورزش بدون ویرایش درباره آنچه در برنامه اش گذشت، به طرفداری گفت:

ماجرا از جایی شروع می شود که حیدر بهاروند سال 1392 بازنشسته می شود. اما در 1 دی ماه 1398، بار دیگر مشغول به کار شده است. محلی که او در آن مشغول به کار شده، شرکتی به اسم سنگ معدن احیا سپاهان خواف است. برخی سهامداران و اعضای هیات مدیره این شرکت نیز افرادی چون مهدی تاج، مهرزاد خلیلیان و محمود اسلامیان هستند که در برنامه دیروز با سند و مدرک به این موضوع پرداختیم. در هر صورت بهاروند در این مجموعه توانسته بود مشغول به کار شود.

مجری برنامه ورزش بدون ویرایش تاکید کرد:

طبق بحث هایی که در این برنامه مطرح شد، بعد از گذشت چند ماه از نامه اشتغال به کار حیدر بهاروند، به یکباره مجموعه خواف متوجه می شود چنین شخصی اصلا در این شرکت شاغل نیست و حضور ندارد و فقط برای او بیمه رد می شود. همچنین مستمری او نیز از تامین اجتماعی لرستان پرداخت می شود. توسط خواف نامه ای به سازمان تامین اجتماعی لرستان زده می شود و آنها پیگیر این قضیه می شوند. پس از این ماجرا، مستمری بهاروند از طرف لرستان قطع می شود و به او اعلام می کنند باید 5 میلیون و 600 مستمری ای که خلاف قانون گرفته باید برگردانده شود.

حیدر بهاروند و مهدی تاج

حسین شریفی ادامه داد:

فایل صوتی برنامه موجود است و شما می توانید خودتان مباحث مطرح شده را بشنوید. کسانی که روی خط آمدند توضیح دادند چون شرکت نیز بازرسی نشده و حسابرسی هم برای مدتی اتفاق نیفتاده، کسی متوجه حضور یا عدم حضور بهاروند نشده است. البته برای آنها نیز معنی نداشته که رئیس فدراسیون فوتبال، کارگر معدن خواف باشد. به هرحال بازگشت بهاروند به فوتبال کشور از طریق این مجموعه بوده است. عملا بازگشت او یک بازگشت ظاهری است تحت عنوان کارگر خواف. مدارک نشان می دهد اگر بهاروند بازگشت به کاری هم گرفته باشد برای معدن خواف بوده و ربطی به تهران ندارد و رییس فدراسیون فوتبال به جای آن که الان در معدن خواف کار کند، در فدراسیون فوتبال حضور دارد.

گفتنی است، این موارد توسط مدیرکل سازمان تامین اجتماعی لرستان هم تایید شد و این شخص روی خط برنامه رادیویی ورزش بدون ویرایش این موضوع را عنوان کرد. علاوه بر این، مدارک موجود نشان می دهد ایشان از طریق یک شرکت خصوصی از بازنشستگی در آمده و دوباره فعال و مشغول به کار شده اما به یکباره رئیس فدراسیون فوتبال شده است. طبق قانون هم این مورد خلاف است، کسی از بخش خصوصی نمی تواند وارد نهاد عمومی غیر دولتی شود و ادعای مامور به خدمت شدن کند.

حالا با این افشاگری برنامه رادیویی ورزش بدون ویرایش داستان های فدراسیون فوتبال وارد فاز تازه ای می شود. آیا بهاروند که گویا مورد تایید و حمایت مهدی تاج هم هست، می تواند همچنان به عنوان سرپرست به فعالیت خود ادامه بدهد؟ بهاروند پیش از این به دلیل بازنشستگی نامش در فهرست ارائه شده از فدراسیون فوتبال به دیوان محاسبات در ردیف 6 فهرست 26 نفره بازنشسته ها آمده بود.

مستندات و مدارک

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برنامه ورزش بدون ویرایش تامین اجتماعی لرستان فدراسیون فوتبال حیدر بهاروند مشغول به کار حسین شریفی معدن خواف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصوبه هیئت‌رئیسه فدراسیون درباره شرایط کاندیداهای هیئت‌های فوتبال در سراسر کشور، خراسان رضوی هم ثبت‌نام را آغاز کرد که احسان اصولی عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون و رئیس فعلی هیئت خراسان رضوی به عنوان اولین نفر ثبت نامش را قطعی کرد. 

در کنار او محسن ترکی داور بازنشسته فوتبال، محمود قربانیار معاون فعلی و جعفر قدیری معاون اسبق اداره کل ورزش و جوانان استان به همراه رضوی‌راد از فعالین اقتصادی موفق شدند از فیلتر‌های فدراسیون گذر کنند.

در این بین افرادی مثل محسن قهرمانی به دلیل نداشتن سوابق لازم صلاحیت‌شان احراز نشد و حسن کامرانی‌فر هم حاضر نشد ثبت نام کند. نکته عجیب اینکه با شرایطی که هیئت‌رئیسه در نظر گرفته است حتی کسی مثل خداداد عزیزی نیز  نمی‌توانست تایید صلاحیت شود و ثبت نام هم نکرد!

پس از این ثبت‌نام‌ها در حالی که می‌رفت تا پروسه انتخابات برگزار شود، تاج‌فیروز مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی طی مصاحبه‌ای صراحتاً اعلام کرد که صلاحیت احسان اصولی رئیس فعلی هیئت فوتبال و عضو هیئت رئیسه فدراسیون تایید نشده و انتخابات بدون حضور او برگزار خواهد شد. اصولی و فدراسیون اما نظری خلاف این ماجرا داشتند و مدعی بودند چیزی مبنی بر رد صلاحیت احسان اصولی به فدراسیون ابلاغ نشده است.

تاج‌فیروز اما مدعی بود اصولی یکی از مهم‌ترین نیازهای ریاست هیئت یعنی اقامت در شهر مشهد را دارا نیست و نباید دوباره رئیس هیئت فوتبال شود.

این ماجرا و درگیری‌ها ادامه داشت و جلسات متعددی بین مسئولان فدراسیون با اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد و در نهایت طرفین به شکل جدیدی از تعامل رضایت دادند.

به این ترتیب قرار بر این شد تا تمامی ثبت‌نام‌های دوره قبلی ملغی و متقاضیان مجددا برای ثبت‌نام اقدام کنند، این البته چیزی نبود که اداره کل ورزش و جوانان مدنظر داشته باشد، چرا که می‌توانست از بین 4گزینه باقی‌مانده گزینه مورد اعتماد خودش را انتخاب کند.

فدراسیون اما به این بهانه که از زمان ثبت‌نام‌ها بیش از 3ماه گذشته اعلام کرد اگر قرار است اصولی حضور نداشته باشد، بایستی پروسه ثبت‌نام از ابتدا انجام شود و دیروز اطلاعیه ثبت‌نام متقاضیان ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی منتشر شد؛ متقاضیانی که بنابر تعهد فدراسیون به اداره ورزش استان، احسان اصولی در بین‌شان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد
  • کشف ۵ محدوده جدید در پهنه سنگان خواف
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست