Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید حسین نژاد حسینی معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی (۶ الی ۱۲ تیرماه) و در راستای آشکار کردن چهره‌ نفاق و دروغ‌گویی قدرت‌های استکباری و به منظور بهره‌برداری از ظرفیت حادثه هفتم‌ تیر و شهدای گلگون‌ کفن این فاجعه غم‌ بار، علی‌الخصوص شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و شهید دیارمان شهید رحمان استکی فراخوان استانی تهیه و تولید آثار ادبی، منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این فراخوان با توجه به عناوین روزهای هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی برگزار شده است و موضوع آثار باید مرتبط با حقوق بشر آمریکایی و دشمنی با تفکر انقلابی و ارکان نظام اسلامی، ایران اسلامی، آماج کینه و خصومت نظام سلطه و ایادی آن، روز ملی مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی، ۱۷ هزار شهید ترور، قربانیان خشونت تروریسم بین‌الملل، گروهای تروریستی و جنایات سازمان‌یافته، زاییده استراتژی آمریکا و صهیونسم بین‌الملل، حقوق بشر اسلامی، سند زیست کریمانه و متعالی بشریت و روز افشای حقوق بشر آمریکایی تدوین شوند.

بیشتر بخوانید

انتشار فراخوان مسابقه محیط زیستی زمانی برای طبیعت

به گفته او سایر شرایط عمومی این فراخوان بدین شرح است:
- دبیرخانه همایش ارسال کننده را صاحب اثر تلقی می‌کند. در صورت اثبات خلاف آن در هر مرحله، اثر (آثار) ارسالی حذف خواهد شد.
- محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی نیز وجود ندارد.
- محدودیت سنی برای شرکت کنندگان وجود ندارد.
- موضوع فراخوان ارائه‌ آثار در موضوع عناوین هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی می باشد.
- دبیرخانه در راستای آگاهی بخشی مجاز به انتشار آثار می باشد.

بخش‌های مسابقه:
قطعه ادبی، شعر و محتوای ویژه فضای مجازی
جوایز: به ۵ اثر برگزیده و برنده کارت هدیه نقدی اهداء می‌گردد.
نحوه ارسال آثار: ذکر مشخصات(نام و نام خانوادگی، شهر محل سکونت، تلفن ثابت و همراه، کد ملی) به همراه هر اثر و ارسال به یکی از سه روش زیر: - از طریق شماره همراه در واتساپ و ایتا به شماره ۰۹۱۳۱۸۴۱۵۵۴- ارسال پستی یا مراجعه حضوری به آدرس: شهرکرد، بلوار کاشانی ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، روابط عمومی

علاقمندان می توانند تا تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹ آثار خود را ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی chb.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فراخوان آثار ادبی افشای حقوق بشر آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سراسری «وعده صادق» منتشر شد

جشنواره مردمی فیلم عمار، فراخوان سراسری «وعده صادق» را در ۴ محور منتشر کرد. - اخبار فرهنگی -

  به گزارش خبرگزاری تسنیم، جشنواره مردمی فیلم عمار با هدف گردآوری و بازتاب واکنش‌های مردم ایران در حمایت از تنبیه مقتدرانه رژیم صهیونیستی، فراخوان سراسری « وعده صادق» را در 4 محور برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند در قالب‌های زیر تولید محتوا کردهو از طریق راه‌های ارتباطی به دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال و همچنینمحتواهایی را که در فضای مجازی دیده‌اند به آن دبیرخانه باز ارسال کنند.

ابعاد عملیات «وعده صادق» بسیار گسترده است

محورهای این فراخوان عبارتند از:

* محتوای ویدئویی شامل فیلم موبایلی (خاطره‌گویی، مصاحبه مردمی، واکنش‌های مردمی و...)، بازتولید محتوای ویدئویی (پاسخ طنز به تهدید اسرائیل، گزارش از عملیات وعده صادق و...)

* محتوای صوتی شامل  خاطره‌گویی، مصاحبه مردمی، سرود، پادکست و...

* محتوای تصویری و گرافیکی شامل نقاشی، عکس (واکنش‌های مردمی و...)، عکس نوشت، کاریکاتور، پوستر و...

 * محتوای متنی شامل دل‌نوشته، شعر، شعار (توییت، پلاکارد و...)، متن خبری و...

مهلت ارسال آثار 31 اردیبهشت‌ و راه‌های ارتباط با دبیرخانه و ارسال آثار از طریق پیام‌رسان روبیکا و سایر پیام‌رسان‌های ایرانی (بله، ایتا و شاد) با نام کاربری Ammarfilm_1389@  و یا نشانی تهران، بلوار کشاورز، خیابان 16 آذر، پلاک 60، حسینیه هنر، کد پستی 1417973651 است.

شرکت‌کنندگان برای اطلاعات بیشتر با شماره 02142795300و یا به تارنمای جشنواره و مرجع اطلاع رسانی‌ها  به آدرس  Ammarfilm.ir مراجعه کنند.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • جشنواره شعر نفس پاک فراخوان داد
  • ارسال ۵۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور
  • فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد
  • فراخوان سراسری «وعده صادق» منتشر شد
  • انتشار فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان تئاتر