Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@02:57:59 GMT

اختلال ۱۵ دقیقه‌ای در خط ۳ مترو تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۰۲۱۷

اختلال ۱۵ دقیقه‌ای در خط ۳ مترو تهران

محسن محمدیان عصر یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: حوالی ساعت ۱۶ امروز یک رام قطار به هنگام حرکت در ایستگاه شهید بهشتی دچار نقص فنی شد و حرکت قطارهای این خط به مدت ۱۵ دقیقه متوقف شد.

وی افزود: با حضور تکنسین های شرکت مترو این رام قطار توسط یدک کش به محوطه کارگاهی منتقل شد و هم اکنون حرکت قطارها در خط ۳ مترو تهران طبق برنامه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از تاخیر در حرکت قطارهای این خط مترو از مسافران عذرخواهی کرد.

خط ۳ مترو تهران از آزادگان در جنوب غرب تهران آغاز و تا قائم در شمال شرق پایتخت امتداد دارد.

روز گذشته نیز خط ۴ مترو تهران نیز دچار اختلال شد.

برچسب‌ها شهر تهران سازمان حمل و نقل و ترافیک شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران سازمان حمل و نقل و ترافیک شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه شهر تهران سازمان حمل و نقل و ترافیک شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه مترو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرعت بازرگانی با برنامه ریزی دقیق تر حرکت قطارها

تین نیوز

مدیرکل راه آهن لرستان گفت: با برنامه ریزی دقیق تر، مدت خواب قطارها از ۳ ساعت به یک ساعت کاهش یافته و خستگی مامورین سیر و حرکت هم کمتر شده است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز،ریال رحمت رحمت نژاد افزود: پیرو تاکید مدیرعامل راه آهن بر افزایش سرعت بازرگانی، اقدامات زیادی در این منطقه انجام شده است.

وی در ادامه گفت: ترمزدار کردن قطارها باعث شده مانور قطارها کمتر شود و در ایستگاه های مهم و تشکیلاتی مبادله قطار سریعتر انجام شود.

وی بیان داشت: جلوگیری از توقف اضافه واگن ها اقدام دیگری است که انجام می شود و بر این مبنا اعزام قطارها به ترتیب توقف بیشتر، انجام می شود.

رحمت نژاد با اشاره به اینکه برنامه ریزی بهتر و دقیق تر، موجب سیر روان قطارهای باری و تلاقی کمتر قطارهای باری و مسافری شده گفت: اعزام قطارهای برنامه ای طبق اولویتی که اداره کل سیر و حرکت تعیین می کند انجام می شود و این موضوع باعث شده مدت خواب قطارها از ۳ ساعت به یک ساعت کاهش یافته و خستگی مامورین سیر و حرکت هم کمتر شود.

به گفته مدیرکل راه آهن لرستان، اعزام واگن های رسوبی طبق تاریخ بارنامه یکی از عوامل افزایش سرعت بازرگانی است که در این منطقه انجام می شود.

رشد ۴۰ درصدی بارگیری در سال ۱۴۰۲

مدیرکل راه آهن لرستان با تشریح اقدامات این اداره کل در سال گذشته گفت: ۴۴۵ هزار و ۴۱۹ تن کالا در سال گذشته از ایستگاه های ریلی لرستان بارگیری و ارسال شد که نسبت به سال قبل از آن ۴۰ درصد رشد داشته و این در حالی است که میزان بارگیری کالا در راه آهن لرستان طی سال ۱۴۰۱ مقدار ۳۱۷ هزار و ۳۲۷ تن بوده است.

وی افزود: همچنین در سال ۱۴۰۲ تن کیلومتر مبدأ- مقصد ۲۱۳ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۸۴۸ بود که نسبت به ۱۴۶ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۲۷۸ تن کیلومتر سال ۱۴۰۱ رشد ۴۶ درصدی داشته است.

رحمت نژاد بیان کرد: پارسال ۹۸ هزار و ۳۴۵ مسافر قطارهای بین شهری از طریق راه آهن لرستان جابه جا شدند که در مقایسه با ۹۳ هزار و ۶۹۶ نفر سال ۱۴۰۱ حدود پنج درصد افزایش نشان می دهد. همچنین تعداد مسافرجابجا شده در بخش قطارهای حومه ای در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، رشد ۱۰ درصدی داشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • قطار ملی مترو در حال طی کردن مراحل آزمایشی برای ورود به ناوگان
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت
  • بایدها و نبایدهای مسافران در قطارهای سفیر ریل
  • قطار ملی مترو در انتظار ورود به چرخه خدمت‌رسانی
  • فیلم | قطار هوایی، تازه ترین راهکار چینی ها برای حمل و نقل شهری!
  • مژده چمران به تهرانی ها: واگن های قطار جدید و ملی به مترو می آیند
  • افزایش سرعت بازرگانی با برنامه ریزی دقیق تر حرکت قطارها