Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- شاخص کل بورس تهران، امروز با افزایش بیش از ۳۴ هزار واحدی در تراز یک میلیون و ۶۵۵ هزار واحدی قرار گرفت تا همچنین به پیش روی خود و فتح قله دو میلیون واحدی ادامه دهد.
به گزارش فرارو، شاخص فرابورس نیز با افزایش ۲۹۸ واحدی در تراز ۱۷ هزار واحدی ایستاد، همچنین ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس روی هم بیش از ۲۱ میلیارد تومان رسید که این امر نشان دهنده آن است که همچنان بازار سهام برای مردم دارای جذابیت بوده و می‌توان به آینده آن امیدوار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین امروز برای نماد سایپا صف خرید نزدیک به ۵ میلیارد سهمی تشکیل شد که نشان می‌دهد که چه نقدینگی عظیمی در بازار وجود دارد، حال باید توجه به این موضوع باید دید که به واقع با این نرخ دلار ۲۱ هزار تومانی اصلاحی در کار خواهد بود.   نمودار تکنیکالی شاخص کل بورس «پانزدهم تیرماه»   بیشترین حجم عرضه در بورس تهران«پانردهم تیرماه»   بیشترین حجم تقاضا بورس تهران«پانزدهم تیر ماه»   بیشترین تاثیر مثبت در شاخص کل بورس«پانزدهم تیر ماه»   بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل بورس«پانزدهم تیر ماه»   بیشترین ارزش معامله بورس تهران «پانزدهم تیرماه»   بیشترین حجم معامله بورس تهران «پانزدهم تیرماه»

منبع: فرارو

کلیدواژه: ادامه رشد بورس بازار سهام شاخص کل سوددهی بورس بازدهی بورس شاخص کل بورس پانزدهم تیر هزار واحدی بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، ۲۹ فروردین‌ماه) با ۶ هزار و ۲۳۲ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۱۴ واحدی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، شاخص هم‌وزن امروز با ۳۷۹ واحد افزایش به ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحد و شاخص قیمت با ۲۱۲ واحد افزایش به ۴۰۵ هزار و ۴۷۲ واحد رسید.

معامله‌گران در روز جاری در بورس تهران نزدیک به ۵ میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال با انجام ۱۷۶ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فملی، فولاد، فارس، شپنا، شستا و نوری بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۲ واحد رشد، به ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۸۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دادوستد مالکیت نزدیک به سه میلیارد و ۹۳۵ میلیون سهم و اوراق بود.

نمادهای شگویا، هرمز، خاور و وسپهر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول
  • شاخص بورس امروز ۲۹ فروردین/رشد۶ هزار واحدی
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • شاخص بورس امروز ۲۸ فروردین/افت ۴ هزار واحدی
  • کاهش ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس
  • ورق بازار سرمایه برگشت | افزایش ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحدی شاخص کل