Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@08:55:07 GMT

دمای هوای شوش به مرز 50 درجه رسید

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۰۲۷۵

دمای هوای شوش به مرز 50 درجه رسید

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: دمای هوای شوش به ۴۹.۵ و ایذه به ۲۳.۵ درجه سانتیگراد در ۲۴ ساعت گذشته رسید.

به گزارش جماران، محمد سبزه زاری بیان کرد: در این مدت حداکثر دمای اهواز به ۴۸ و حداقل ۲۹.۹ درجه سانتیگراد رسید.

وی افزود: تا آخر هفته همچنان وقوع دماهای ۴۹ و بالاتر مورد انتظار است و طی امروز تا فردا وزش باد در مناطق جنوب غربی و غربی متوسط همراه با تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اداره کل روز جمعه هشدار داد: از  ۱۳ تا  ۲۰ تیرماه افزایش ۲ تا سه درجه ای دما و وقوع دماهای ۴۹ درجه سانتیگراد و یا بیشتر در برخی مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط دمای بیش از 49 درجه در برخی شهرهای خوزستان استاندار خوزستان اعلام کرد: تعطیلی ادارات این استان در روز چهارشنبه خوزستان دوباره گرم می شود ابتکار: مجوز جدیدی برای برداشت از سرشاخه‌های کارون صادر نشده است بستری شدن 16 نفر در خوزستان به‌علت گرمازدگی

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا گرمای خوزستان دمای هوای خوزستان سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوای استان گلستان برای روزهای پایانی هفته

مهدیه اصحابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: الگوهای هواشناسی نشان می‌دهند تا پایان هفته جوی آرام را پیش رو خواهیم داشت و آسمان استان در اغلب ساعات صاف تا کمی ابری پیش بینی می‌شود.

وی افزود: برای امروز گاهی شاهد رشد ابر در مناطق کوهپایه ای و کوهستانی خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی گلستان با اشاره به اینکه دمای هوا چهارشنبه از فردا تا پایان هفته روند افزایشی خواهد داشت، گفت: اوج افزایش دما برای روزهای پایانی هفته خواهد بود.

وی یادآور شد: پیش بینی می‌شود بیشینه دمای هوا برای دو روز پنجشنبه و جمعه به حدود ۳۰ درجه سانتی گراد هم برسد.

اصحابی دمای حداقل صبح امروز گرگان را ۱۰ درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۵ درجه برسد.

کد خبر 6079516

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوای استان گلستان برای روزهای پایانی هفته
  • سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد
  • هوای گرم در زنجان حاکم می‌شود
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی تا ۸ درجه افزایش می‌یابد
  • پیش بینی دمای هوای ۳۰ درجه‌ای پایان هفته در گلستان
  • ناپایدار شدن وضعیت جوی از آخر هفته در زنجان
  • پیش‌بینی افزایش دمای تهران/ رگبار و وزش باد شدید در ارتفاعات
  • هوای تهران گرم خواهد شد
  • هوای قم طی روز‌های آینده گرمتر می‌شود