Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- وزیر نیرو در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهوری نوشت: وزارت نیرو امسال هدف نخست خود را افتتاح ۲۵۰ طرح بزرگ در صنعت آب و برق قرار داده است.

 

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، «رضا اردکانیان» در پی قدردانی مکتوب حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، درخصوص اقدامات انجام شده در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، طی نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور نوشت: اطمینان خاطر می‌دهم که در سال ۱۳۹۹ نیز کارکنان خدوم صنعت آب و برق، سعی وافر می‌کنند تا دو خدمت حیاتی آب و برق به‌کفایت، ارائه شده و رضایت هموطنان فراهم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باور داریم موفقیتی که گزارش آن ارائه شد، حاصل عملکرد تنها وزارت نیرو نیست بلکه کل سازمان دولت از جمله سازمان برنامه و بودجه، وزارت امور اقتصادی و دارائی، بانک مرکزی، وزارت نفت، وزارت جهادکشاورزی، وزارت کشور، سازمان حفاظت محیط زیست و ... در این توفیق سهیم‌اند و موفقیت حاصل‌شده دستاورد مجموعه دولت تدبیر و امید است.

اردکانیان ادامه داد: اطمینان دارم که دولت تدبیر و امید در دور اول و دوم فعالیت خود، انبوهی از موفقیت‌ها نظیر آنچه در پویش «هرهفته_الف_ب_ایران» ارائه شد را در کارنامه خود دارد. زیرساخت‌های بسیاری در هفت سال گذشته احداث شده‌اند، طرح‌های مهمی به بهره‌برداری رسیده و برخی سازوکارهای نرم‌افزاری و حکمرانی کشور نیز اصلاح شده‌اند.

وزیر نیرو اضافه کرد: وزارت نیرو در پویش «هرهفته_الف_ب_ایران» در سال ۱۳۹۹، اول، هدف بزرگ‌تر افتتاح ۲۵۰ طرح با سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومان در بخش‌های آب و برق را که دشوارتر از سال گذشته است مد نظر قرار داده و دوم موضوع پیچیده بهبود «سازوکارها» را نیز در دستور کار دارد.

وی خاطرنشان کرد: پیام رئیس جمهوری موجب دلگرمی و قوت بیشتر شده و البته سنگین‌کننده بار مسئولیت برای خدمت‌رسانی به هموطنان در ایام پیش‌رو خواهد بود.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت نیرو آب و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رحیمی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه‌های پلاتو و ساختمان استاد شهریار و مصلای بزرگ امام خمینی (ره) که با همراهی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج انجام شد، توجه به توسعه زیرساخت‌های اماکن فرهنگی و هنری را از جمله رویکردهای شورای ششم دانست.

وی عنوان کرد: احداث گالری، پلاتو، تکمیل و توسعه ساختمان استاد شهریار و تکمیل فرهنگسرای غدیر از جمله پروژه‌هایی است که به توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه‌های فرهنگی و اجتماعی کمک می‌کند. عملیات احداث ساختمان پلاتوی بوستان خانواده با ۷۰ درصد پیشرفت در حال اجراست که امیدواریم در مرداد سال جاری به بهره برداری برسد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تکمیل شبستان مصلای امام خمینی (ره) و ساختمان فرهنگی استاد شهریار در جهت افزایش سرانه‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی شهر اظهار کرد: ساختمان استاد شهریار به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در چهار طبقه تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

رحیمی در پایان ضمن یادآوری این موضوع که تمرکز اصلی پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بر روی شبستان آن است، مطرح کرد: فاز اول این پروژه با مساحت حدود هفت هزار مترمربع مسقف شده و زیرساخت‌های دیگر آن نیز در حال انجام است و به زودی تکمیل می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 6085542

دیگر خبرها

  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • لزوم بهره‌گیری از گنجینه معرفت قرآنی
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود
  • ۲۳۸ طرح وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید
  • افتتاح و بهره‌برداری از ۲۷ پروژه شهری جدید در تهران
  • با بهره‌برداری از باغ ایرانی فرصت جدید گردشگری در شیراز فراهم می‌شود