Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:19:39 GMT

تراویتسا به لیگ والیبال تونس رفت

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۰۴۰۱

تراویتسا به لیگ والیبال تونس رفت

سرمربی پیشین تیم والیبال شهرداری ارومیه هدایت تیمی در تونس را پذیرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیوبومیر تراویتسا سرمربی پیشین تیم ملی صربستان و تیم شهرداری ارومیه، هدایت تیم «اسپرانس» تونس را برعهده گرفت.

نخستین جلسه تمرین تیم اسپرانس زیر نظر این مربی 66 ساله فردا (دوشنبه) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد تراویتسا سه ساله است و دو بازیکن ملی‌پوش والیبال تونس هم قرارداد خود را تا سال 2023 با این تیم تمدید کرده‌اند.

تیم ملی والیبال لهستان به مصاف آلمان می‌رود

تراویتسا در سال 2016 به همراه فرزندش دراگان به لیگ برتر ایران و تیم شهرداری ارومیه آمد، ولی در میانه فصل به دلیل عدم پرداخت دستمزدش و به بهانه تعطیلات سال نوی میلادی، ایران را ترک کرد. تراویتسا به فدراسیون جهانی والیبال از باشگاه شهرداری شکایت کرده، ولی هنوز مبلغی به حساب او واریز نشده است.

تراویتسا: در ارومیه فقط وعده و وعید شنیدیم/ تهدیدهای فدراسیون جهانی والیبال هم کمکی به ما نکردتراویتسا: 40 درصد باشگاه‌های ایرانی تحریم هستند/ چرا لیگ ملت‌های والیبال باید در ایران برگزار شود؟تراویتسا: امیدوارم فدراسیون والیبال ایران، شهرداری ارومیه را مجاب به پرداخت دستمزد من و فرزندم کندتراویتسا: ترجیح می‌دهم به‌جای بازگشت به ایران در لیگ سوئیس بازی کنم

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT10 واژه های کاربردی مرتبط والیبال بیشتر بخوانید... داورزنی: می‌گویند قول برای المپیک نده، اما ظرفیت والیبال را بالا می‌دانم/ برای هدایت تیم ملی گزینه داخلی و خارجی داریم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه هالک بانک با انتشار متنی در اینستاگرام ضمن تشکر از زحمات اسلوبدان کواچ سرمربی خود، پس از یک فصل از پایان همکاری با این مربی خبر داد.

اسلوبدان کواچ که سابقه هدایت تیم ملی والیبال ایران را نیز برعهده داشت، پس از کسب دو جام در لیگ و جام حذفی از هدایت هالک بانک ترکیه کنار رفت. البته با وجود کسب نتایج درخشان در مسابقات داخلی، کواچ نتوانست هالک بانک را به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا برساند.

حالا باید دید مدیران باشگاه هالک بانک برای جایگزینی کواچ چه کسی را مد نظر خود قرار داده اند.به نظر می‌رسد یک مربی بزرگ فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • توافقات نشست مشورتی رهبران الجزایر، تونس و لیبی
  • «آلاء» به تونس می‌رود