Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@15:59:55 GMT

ماسک‌زدن اجباری شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۰۴۴۴

ماسک‌زدن اجباری شد

طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی، استفاده از ماسک در تمامی ادارات، بانک‌ها و مراکز ارائه خدمات عمومی و واحدهای عملیاتی از تاریخ ۱۵‏/۴‏/۱۳۹۹ برای کلیه ارباب رجوعان و کارکنان الزامی است.

به گزارش مشرق به نقل از سازمان اداری و استخدامی، طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی استفاده از ماسک در تمامی ادارات، بانک‌ها و مراکز ارائه خدمات عمومی و واحدهای عملیاتی از تاریخ ۱۵‏/۴‏/۱۳۹۹ برای کلیه ارباب رجوعان و کارکنان الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: عکس/ آغاز طرح اجباری ماسک در مشهد

براساس این گزارش، با توجه به نگرانی‌های موجود درخصوص بازگشت و شیوع مجدد ویروس کرونا، به‌ویژه در مناطقی که وضعیت آن‌ها از لحاظ شرایط بیماری و رعایت‌نکردن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی «قرمز» اعلام شده است و در اجرای بندهای (۳)، (۴)، (۵) و (۸) مصوبات بیست‌وهفتمین جلسه ستاد ملّی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا مورخ ۱۴‏/۴‏/۱۳۹۹ که به تأیید ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران رسیده است، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور طی بخشنامه‌ای به کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری، الزامات جدیدی را ابلاغ کرد.

به موجب این بخشنامه، استفاده از ماسک در تمامی ادارات، بانک‌ها و مراکز ارائه خدمات عمومی و واحدهای عملیاتی از تاریخ ۱۵‏/۴‏/۱۳۹۹ برای کلیه ارباب رجوعان و کارکنان الزامی است.

همچنین مسئولان ادارات و مراکز ارائه خدمات عمومی و واحدهای عملیاتی مکلفند ضمن راهنمایی مراجعان و متقاضیان دریافت خدمات درخصوص رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی محیط اداری، از ورود کسانی که فاقد ماسک هستند به محیط ادارات و مراکز ارائه خدمات و واحدهای عملیاتی جلوگیری کرده و خدمات مورد درخواست آنان را ارائه نکنند.

در این بخشنامه کلیه کارکنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی و مراکز ارائه خدمات عمومی و واحدهای عملیاتی ملزم به استفاده از ماسک در محل کار شدند و درصورت عدم رعایت، از ورود آنان به محل کار ممانعت می‌شود و هرنوع عدم همکاری در این زمینه از سوی کارکنان که منجر به عدم امکان حضور آنان در محل کار شود، غیبت تلقی و مطابق مقررات با آنان برخورد خواهد شد.

در پایان این بخشنامه بر تسریع پیاده‌سازی دولت الکترونیک و استقرار سامانه‌ها و فرآیندهای الکترونیکی مرتبط با مأموریت‌ها و وظایف دستگاه‌های اجرایی تأکید شده است تا در انجام وظایف دستگاه‌ها به صورت الکترونیکی و ارائه خدمات غیرحضوری به ارباب رجوع تسریع و تسهیل صورت گیرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم مشرق قانون مدیریت خدمات کشوری جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا آمار مبتلایان به کرونا اخبار کرونا مبارزه با کرونا ماسک تولید ماسک سازمان اداری و استخدامی استفاده از ماسک دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه

قباد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در مراکز درمانی دولتی کرمانشاه رایگان شد.

وی افزود: در این طرح همه خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از مجموعه ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان در مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی کرمانشاه رایگان خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان‌های بیمه گر مکلف شده‌اند که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6087035

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم