Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@21:54:43 GMT

پنج کتاب الکترونیکی نشر شاهد منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۰۴۴۹

پنج کتاب الکترونیکی نشر شاهد منتشر شد

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از تولید و نشر پنج کتاب الکترونیکی نشر شاهد توسط شبکه ایران صدای سازمان صدا و سیما خبر داد.

به گزارش ایسنا، رحیم نریمانی با اشاره به تفاهم‌نامه  اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد و شبکه ایران صدا از انتشار پنج کتاب الکترونیکی نشر شاهد با عناوین «پرواز دیده بان»، «ققنوس فاتح»، «ستاره‌ها بیدارند»، «گلین، عروس سرخ پوش» و «شراره‌های آفتاب» توسط شبکه ایران صدا خبر داد و اعلام کرد: تا پایان سال جاری ۱۱۵ عنوان از کتاب‌های نشر شاهد توسط شبکه ایران صدا به صورت الکترونیکی تولید و نشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه تولید محتوای حوزه‌ ایثار و شهادت با تشکیل شورای فضای مجازی ایثار برنامه‌ریزی و گسترش یافته است، تأکید کرد: اولویت امسال این حوزه تولید محتوای با کیفیت با مخاطب شناسی مناسب در فضای مجازی است که در این راستا تمام کتاب و مجلات نشر شاهد به صورت الکترونیکی در سایت نوید شاهد برای استفاده همگان آماده شده و به صورت رایگان در دسترس است.
نریمانی با اشاره به تفاهم‌نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران ۲۲ استان با صداوسیمای استان‌ها در خصوص ثبت، ضبط و پخش خاطرات والدین معظم شهدا خاطرنشان کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ملی در تولید و انتشار اسناد تاریخ شفاهی ایثارگران هدف‌گذاری شده است و امسال در جمع‌آوری خاطرات والدین معظم شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و فعالیت‌های بنیاد، برنامه‌ریزی شده است.
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد از بهره‌برداری سامانه اسناد افتخار و انتشار ۹ میلیون فایل سند شهدا، جانبازان ۷۰ درصد و آزادگان، تحت وب خبر داد و افزود: به‌زودی سامانه تحت وب برای همگان قابل دسترسی خواهد بود زیرا بر اساس ماده ۶۴ قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران بنیاد موظف به جمع‌آوری اسناد ایثارگران از تمام دستگاه‌ها و ایجاد بانک اطلاعاتی و انتشار آنها شده است.
​انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس نشر شاهد شبکه ایران صدا نشر شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در حکمی امیر حسین دانش‌کهن را به سمت سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حکمی امیر حسین دانش کهن را به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد.

‌امیر حسین دانشی‌کهن از کارمندان بنیاد شهید استان البرز بوده و پیش از این در مسئولیت های مختلف در این اداره کل فعالیت داشته است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • کتاب در فروردین؛ رشد ۱۵ درصدی تولید و انتشار ۲۸۲۵ عنوان جدید
  • رشد ۱۵ درصدی تولید و انتشار ۲۸۲۵ کتاب جدید در فروردین ۱۴۰۳
  • انتشار بین المللی ۱۰ چارت جدید ناوبری الکترونیکی خلیج فارس
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • رسالت کانون تقویت ادبیات داستانی است
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • تولید و انتشار ۱۰ چارت جدید از آب‌های خلیج فارس توسط ایران
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد
  • انتشار رباعی‌های حمید رضا شکارسری پس از ۷ سال