Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام  رحیمی در شورای زکات هشترود گفت: پارسال  یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان زکات مستحبی و واجب در سطح شهرستان هشترود جمع آوری شد.

او افزود:زکات جمع آوری شده برای ساخت خانه محرومین ،تامین جهیزیه و پرداخت هزینه های درمان و تحصیل و پروژه‌های عمرانی  هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پیش بینی می شود امسال ۴میلیارد تومان زکات جمع آوری شود.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه فرهنگ پرداخت زکات باید در جامعه نهادینه شود افزود: پرداخت زکات می‌تواند زمینه‌ساز فقرزدایی در جامعه شود.

امام جمعه هشترود گفت: اگر پرداخت زکات به صورت گسترده افزایش یابد بخش عمده‌ای از فقرا و نیازمندان تحت پوشش قرار می‌گیرند و نیاز‌های زیرساختی و عمرانی آن‌ها برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرداخت زکات جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جشن گلریزان عنبرآباد جمع آوری شد

 حجت الاسلام بامری امام جمعه، شهرستان عنبر آباد در آئین برگزاری جشن گلریزان ویژه محکومان جرائم غیر عمد با بیان این موضوع که یکی از اهداف برگزاری جشن‌های گلریزان، خریدن آبروی بنده مومنی از بندگان خداوند است، گفت: جمع آوری کمک‌های خیران برای انجام مسئولیت اجتماعی می‌باشد که در مسیر انجام حوائج بندگان مومن می‌باشد.

وی  بیان داشت: گلریزان و کمک به آزادی محکومان جرائم غیر عمد یکی از مصادیق معامله با خداوند می‌باشد که پروردگار وعده آن را در همین دنیا داده است.

علیرضا سالاری، رئیس دادگستری شهرستان عنبر آباد در آئین جشن گلریزان این شهرستان با بیان اینکه چشم تعدادی مددجوی عنبر آبادی به دست کریمانه خیران می‌باشد، گفت:  در جشن گلریزان شهرستان عنبرآباد، یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون جمع آوری شد و خیران تعهد کردند ۳۰۰ میلیون دیگر را کمک کنند.

وی افزود: کل مبلغ بدهی مددجویان بیش از ۹ میلیارد تومان می‌باشد که طی رایزنی‌های صورت گرفته ۷۰ درصد این مبلغ در جلسات صلح و سازش رضایت اخذ شد و در نهایت این افراد با پرداخت مبلغ ۲ میلیارد تومان از زندان آزاد می‌شوند.

 سالاری بیان داشت: خیران با حضور خود و کمک به آزادی محکومین جرائم غیر عمد همیشه یاور و همراه ستاد مردمی دیه بوده اند و زندانیان جرائم غیر عمد چشم انتظار دست سخاوتمند خیرین نیک اندیش هستند.

  سید حجت الله موسوی قوام، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان در جشن گلریزان شهرستان عنبر آباد با بیان این موضوع که رسالت ستاد دیه حول ۲ محور پیشگیری و درمان می‌باشد، گفت: در حوزه درمان که همان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد می‌باشد، کار در حال انجام است؛ اما در حوزه پیشگیری که مهم‌ترین حوزه می‌باشد نیازمند یکسری برنامه‌های کارشناسی شده با همکاری تمامی نهاد‌های دولتی و خصوصی می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین رسالت ستاد دیه، فرهنگ سازی و پیشگیری از وقوع جرم در جرائم غیر عمد است، افزود: طی ۲۳ سال از فعالیت ستاد دیه استان می‌توان به جرات گفت؛ اگر حمایت‌های خیران، نیکوکاران و مسئولان از این نهاد مردمی نبود، هرگز نمی‌توانستیم این حجم از خدمت رسانی را به این قشر آسیب دیده از جامعه را داشته باشیم.

 جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به همت فعالان اقتصادی، خیران، مردم و مسئولان شهرستان عنبرآباد در سالن اجتماعات اداره فرهنگ ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • ۵۷ روستای آذربایجان شرقی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جشن گلریزان عنبرآباد جمع آوری شد
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس