Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@11:51:06 GMT

سوخت مورد نیاز کمباین های مشگین شهر تأمین می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۰۴۹۲

سوخت مورد نیاز کمباین های مشگین شهر تأمین می شود

مدیر جهاد کشاورزی مشگین‌شهر گفت: مدیریت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل برای تامین سوخت مورد نیاز کمباین‌های برداشت غلات در طول فصل برداشت، اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش جماران، یوسف جهانی روز یکشنبه اظهارداشت: تامین بموقع سوخت موردنیاز برای کمباین‌ها با توجه به تعداد زیاد آنها، حجم بالای عملیات و همچنین گستردگی جغرافیایی سطح کشت غلات این شهرستان از اهمیت ویژه‌ای در انجام بموقع و موفق عملیات برداشت غلات برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با توجه به نزدیکی عملیات برداشت گندم و جو تمام تمهیدات لازم برای برداشت موفقیت‌آمیز اندیشیده شده است، ناوگان عظیم مکانیزاسیون ، عملیات برداشت غلات این شهرستان شامل پنج هزار هکتار گندم و جو آبی و بیش از ۴۶ هزار هکتار گندم و جو دیم را به زودی در حوزه عمل این شهرستان آغاز خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه مدیریت زمان در برداشت، یکی از عوامل اصلی در کاهش ریزش محصول می‌باشد ، لذا تامین و استقرار بموقع ماشین‌های برداشت در کنار مزارع غلات از وظایف اصلی این مدیریت می‌باشد که برداشت غلات توسط ۱۰۶ دستگاه انواع کمباین بومی غلات ۴۰ دستگاه مهاجر و بیش از ۱۲ دستگاه انواع دروگر بومی اجرا خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی برداشت غلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی: مردم نگران نباشند سوخت به اندازه نیاز تأمین است

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در واکنش به انتشار خبری در خصوص تشکیل صفهای طولانی در پمپ بنزین های تهران در پی حملات موشکی ایران به اسراییل گفت: مشکلی بابت تامین بنزین نداریم.

جعفر سالاری نسب عنوان کرد: موجودی سوخت جایگاه‌ها و مخازن ذخیره تکمیل است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی تاکید کرد: بنزین به میزان کافی موجود است؛ مردم نگران تأمین سوخت نباشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرستان رزن در حوزه آب نیاز به توجه ویژه دارد
  • اهمیت نقش پرندگان در کنترل آفات
  • برداشت گندم از مزارع خرمشهر آغاز شد
  • مانور عملیاتی وسراسری مبارزه با آفت سن غلات در نیشابور
  • مبارزه با سن غلات در کشتزار‌های شهرستان کبودراهنگ
  • آغاز برداشت خوشه های گندم در آبادان
  • آغاز برداشت گندم در آبادان
  • شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی: مردم نگران نباشند سوخت به اندازه نیاز تأمین است
  • مردم نگران نباشند سوخت به اندازه نیاز تأمین است
  • جایزه تحویل گندم پایان فروردین اعلام می‌شود