Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@15:41:11 GMT

بررسی کرونا و پسا کرونا از منظر رسانه

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۰۵۰۴

نشست «کرونا و پسا کرونا» روز دوشنبه (۱۶ تیر ماه)، در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این‌نشست با حضور محمد اسلامی (رئیس گروه مدیریت برنامه سلامت وزارت بهداشت)، محمد نصیری (رئیس سازمان داوطلبان و سخنگوی جمعیت هلال احمر) و گیتا علی آبادی (مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشنایی با اقدامات و راهبردها در دوره پساکرونا و پساکرونا به مثابه فرصت برای ایفای نقش رسانه‌ها در آگاه‌سازی و اطلاع رسانی از جمله محورهایی هستند که در این نشست مورد بررسی قرار می گیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نشست کرونا و پساکرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی «منوتو»، دامن «ایران اینترنشنال» را هم گرفت

سردبیر سابق اینترنشنال در صفحه شخصی‌اش نوشت: روند قابل تأملی از تعطیلی، کاهش بودجه و کوچک‌تر شدن بخشی از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور در جریان است؛ تعطیلی منوتو، تعطیلی قریب‌الوقوع دفتر واشینگتن ایران‌اینترنشنال و تغییرات ساختاری در بی‌بی‌سی فارسی و ادغام ساختارمدیریتی آن بخشی از این روند است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سامان رسول‌پور سردبیر سابق اینترنشنال در یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، از تعطیلی دفتر واشنگتن این تلویزیون، پس از تعطیلی منوتو خبر داده است و نوشت:

«روند قابل تأملی از تعطیلی، کاهش بودجه و کوچک‌تر شدن بخشی از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور در جریان است. این تغییرات دست‌کم شامل من‌وتو، ایران‌اینترنشنال، بی‌بی‌سی‌فارسی و چند رسانه با سرمایه عربی شده است. دامنه این تغییرات: تعطیلی من و تو، تعطیلی قریب‌الوقوع [مقطعی؟] دفتر واشینگتن ایران‌اینترنشنال و اشکال مختلف قطع همکاری یا بازخرید آن‌طوری که گفته می‌شود دست‌کم ۴۰-۵۰ همکار این بخش در کنار انحلال دپارتمان‌ها و بخش‌هایی از دفتر لندن و بازخرید جمع نه چندان کوچکی از همکاران دفتر لندن؛ تغییرات ساختاری در بی‌بی‌سی فارسی و ادغام ساختارمدیریتی آن در بخش‌های دیگر، بخشی از این روند است. این تغییرات شامل بخش‌های مربوط به افغانستانِ این رسانه‌ها هم شده است. در اینجا باید تاکید کرد که توجیه و منطقِ درونی این تحولات در تک‌تک این رسانه‌ها، یکسان نیست و از نظر زمانی روند تغییرات در برخی از رسانه‌ها مثل بی‌بی‌سی فارسی از دو سال پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد. اما پیامدهای این روند، برای مخاطبان این رسانه‌ها در داخل ایران، تقریباً یکسان است.


چه اتفاقی در حال وقوع است؟ توضیح شفاهی، رسمی یا اداری بیشتر این تحولات این است: «از قطع یا کاهش بودجه به دلایل و نسبت‌های مختلف گرفته تا ملاحظه‌ها و نگرانی‌های امنیتی».

کد خبر 739667

دیگر خبرها

  • توضیح بخش رسانه‌ای تیم ملی درباره حکم AFC
  • نشست بررسی طرح سپرده گذاری اتباع در بوشهر
  • صهیونیست ها ۲۰۰ فلسطینی دیگر را در بیمارستان شفا اعدام کردند
  • اشغالگران ۲۰۰ فلسطینی دیگر را در بیمارستان شفا اعدام کردند
  • پایش بیش از ۶ هزار دستگاه بی خطرساز در مراکز درمانی و بیمارستانی در سطح کشور
  • شبکه ماهواره‌ای اینترنشنال در آستانه تعطیلی
  • تعطیلی «من‌وتو»، دامن «ایران اینترنشنال» را هم گرفت
  • تعطیلی «منوتو»، دامن «ایران اینترنشنال» را هم گرفت
  • نحوه تولیدات رسانه ملی با مشارکت مردم بررسی می‌شود
  • پایش ۳۸۲ نمونه سوخت در کشور