Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@20:33:26 GMT

برداشت آلبالو زن میانسال را به قعر چاه فرستاد!

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۰۵۵۹

برداشت آلبالو زن میانسال را به قعر چاه فرستاد!

مدیر منطقه یکم آتش‌نشانی شهر مشهد از عملیات موفقیت‌آمیز آتش‌نشانان دو شهر برای نجات خانم گرفتار در داخل یک چاه در حومه گلبهار در استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، محسن اسدی گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر گرفتار شدن یک خانم در داخل یک چاه در یکی از روستاهای توابع شهر گلبهار، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مشهد بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره ۷ را به محل حادثه در روستای محسن‌آباد از توابع شهر گلبهار اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر منطقه یکم عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد، خانمی حدود ۵۰ ساله به قصد چیدن میوه آلبالو از درختان یک منزل به‌دلیل بی‌توجهی و عدم رعایت نکات ایمنی به داخل یک چاه به عمق ۳۰ متر سقوط که با حضور آتش‌نشانان اعزامی از شهرهای مشهد و گلبهار این خانم ۵۵ ساله از عمق چاه نجات و برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد.

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

کلیدواژه: محسن اسدی سقوط در چاه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: با اعلام یک فقره حریق خودرو در خیابان نواب قزوین بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۷ شهید مفتح و ۶ نواب به همراه اسماعیل کلانتری افسرکشیک وقت به محل حادثه اعزام شدند.

ململی افزود: به هنگام رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه خودرو پراید کاملاً در میان آتش شعله‌ور بود.

وی اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله ضمن ایمن‌سازی محل، اقدام به کنترل و مهار کامل این حریق کردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید و دلایل وقوع این آتش‌سوزی توسط کارشناسان آتش‌نشانی درحال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک
  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران