Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی برخی از نمایندگان نسبت به مطالب مطرح شده از سوی وزیر امور خارجه اعتراض کردند.

نمایندگانی که از صحبت‌های ظریف انتقاد داشتند، فریادهایی علیه وزیر امور خارجه زدند که در این میان عباراتی چون «دروغگو» شنیده می‌شد. محمد جواد ظریف خطاب به نمایندگان گفت گویا نمایندگان تمایل به شنیدن حرف‌های بنده ندارند که یکی از نمایندگان گفت دوست نداریم دروغ بشنویم!

وزیر امور خارجه در واکنش به این مسئله گفت: من اگر دروغ گفتم رهبر انقلاب شنیدند و اگر صادقانه حرف زدم ایشان شنیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام معظم رهبری به من صادق گفتند اما شما به من می‌گوئید دروغگو و ایشان به من گفتند شجاع اما شما به من گفتید ذلیل با وجود این برای نمایندگان مجلس احترام قائل هستم. این پایان کار نبود و برخی از نمایندگان فریاد مرگ بر دروغگو سر دادند که وزیر امور خارجه در واکنش به این افراد گفت خیلی مزاحم شما نمی‌شوم و از مهمان نوازی تان سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید: تشنج در مجلس هنگام سخنرانی ظریف +فیلم

صادق زیباکلام در واکنش به اهانت به وزیر امورخارجه در صحن علنی مجلس با گلایه از مواضع ظریف نسبت به دلواپسان در توئیتر خود نوشت:

منبع: برترین ها لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 صادق زیباکلام محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...

به گزارش همشهری آنلاین، کنعانی در واکنش به بند مربوط به ادعای کویت درباره میدان آرش گفت: طرح ادعای یک‌جانبه در این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند.

کنعانی با اشاره به مذاکرات و رایزنی‌های قبلی فیمابین ایران و کویت تصریح کرد: به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب نموده و به جای آن به مذاکرات فنی و حقوقی برگردد که بهترین و مناسب‌ترین مسیر برای رسیدگی به موضوع است.

کنعانی بار دیگر تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات مشترک، آمادگی دارد در خصوص چارچوبی که متضمن احترام به منافع مشترک باشد، گفتگوها را ادامه دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اصل حسن نیت در تعاملات منطقه‌ای، بر ضرورت اجتناب از مداخله دولتهای ثالث در خصوص این موضوع تصریح نمود.

وی گفت: بدون تردید دولتهای ذیربط می‌توانند در پرتو همکاریهای دوستانه و در راستای منافع مشترک، به دور از جنجال‌های رسانه‌ای به توافق لازم نایل شوند.

کد خبر 847070 منبع: ایرنا برچسب‌ها ناصر کنعانی اردن وزارت امور خارجه کویت خبر ویژه

دیگر خبرها

  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس
  • عکس| خریدارهای استقلال و پرسپولیس را ببینید
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند