Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزدهای مطرح انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی مشخص شدند. نامزدهایی که فدراسیون پزشکی ورزشی رسما از اعلام نام آنها خودداری کرده بود.

به گزارش ایسنا، در حالی که ظهر امروز فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که با پایان مهلت ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی، ۱۴ نفر  با حضور در دبیرخانه مجمع انتخاباتی فدراسیون، کاندیدا شده‌اند اما در مورد خبر منتشر شده اسامی کاندیداها از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود پس از پیگیری های خبرنگار ایسنا مشخص شد که مهرزاد خلیلیان سرپرست فعلی فدراسیون پزشکی ورزشی، غلامرضا نوروزی رییس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی، امیرحسین براتی، سعید کاظمی، محمد اسد مسجدی، کرم الله علیمرادی، داود آزادبخت، حسن تامینی، ابراهیم عباسی، میرابوطالب، فرزین حلبچی، پورغریب و جمالی به منظور شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی ثبت نام کرده‌اند.

اسامی مذکور ۱۳ نفر را شامل می‌شود که یک کاندیدای دیگر که ایسنا نتوانست هویت او را شناسایی کند، در مجموع ۱۴ نفری را تشکیل می‌هند که قرار است در مجمع انتخاباتی این فدراسیون باهم رقابت کنند.

ششم آبان‌ماه سال گذشته بود که دوره چهارساله ریاست غلامرضا نوروزی به اتمام رسید، اما با توجه به اینکه ۱۸ آبان‌ماه سال ۹۴ حکم ریاست او به امضای وزیر وقت ورزش و جوانان رسیده بود تا ۱۸ آبان‌ماه ۹۸ به طور قانونی ریاست این فدراسیون را عهده‌دار بود و در نهایت ششم آذرماه سال گذشته مهرزاد خلیلیان به عنوان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی از سوی وزیر ورزش و جوانان منصوب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسيون پزشكي ورزشي غلامرضا نوروزی مهرزاد خليليان فدراسیون پزشکی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان درباره اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دور دوم گفت: به طور قطع مردم همانند دوره نخست و حتی با قدرت بیشتری پای صندوق‌های رای خواهند آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او ادامه داد: طبیعتا کسانی که در نامزدهایشان در دور نخست رای نیاوردند حضور پررنگی در انتخابات نخواهند داشت.

شاکری با اشاره به ترکیب هیات رئیسه مجلس آتی افزود: قطعا رای نمایندگان در فراکسیون نیرو‌های انقلاب نقش بسزایی در شکل گیری هیات رئیسه مجلس دارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: معتقدم که دو جریان اصولگرای مجلس چالشی با یکدیگر ندارند و حدس میزنم که هیات رئیسه نیز ترکیبی از دو جناح اصولگرایی خواهد داشت.

او ادامه داد: نباید این تصور شکل بگیرد که جریان پیروز در هیات رییسه تمامی امور مجلس را به دست خواهد گرفت و البته ممکن است چهره جدیدی ریاست مجلس را عهده دار شود.

شاکری در پایان گفت: نباید با پیش داوری درباره مراکز قدرت مجلس فضا را متشنج و از رسالت اصلی آن دور کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود