Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته استان مرکزی ۸۲ مورد جدید ابتلا شناسایی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از از اراک، بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته استان مرکزی ۸۲ مورد جدید ابتلا شناسایی شده‌اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تاکنون به ۴۲۶۶ نفر رسیده است

از تعداد ۸۲ مورد جدید در استان ۳۲ مورد این بیماران در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۰ مورد از بیماران جدید که شناسایی شده‌اند نیز به‌صورت سرپایی بوده‌اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوت ناشی از بیماری کرونا در استان مرکزی گزارش نشده است که بر این اساس تعداد فوتی‌ها در اثر ابتلا به این ویروس همان ۲۰۸ مورد است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مرکزی شناسایی بیماران بیماری ۲۴ ساعت گذشته استان مرکزی ۸۲ مورد شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محمد پذیرا در گفتگویی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴ هزار و ۱۲۸ دستگاه خودرو توسط گشت های تشخیص خودروهای آلاینده بررسی و ۷۳ درصد آن‌ها آلاینده هوا تشخیص داده شدند، اظهارکرد: از تعداد کل خودروهای آلاینده هوا، بیشترین تعداد خودروها بر اساس نوع خودرو مربوط به پراید با ۵۰ درصد آلایندگی بود و خودروهای و پیکان و پیکان وانت در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

وی گفت: همچنین از تعداد کل خودروهای آلاینده ۲۴.۵ درصد در سن فرسودگی بر اساس آیین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو قرار دارند.

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد مقدس افزود: ۵۱ درصد خودروهای آلاینده نیز فاقد معاینه فنی بودند که نشان می‌دهد انجام معاینات فنی سهم بسزایی در کاهش آلودگی هوا توسط خودروها دارد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899418

دیگر خبرها

  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا