Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، لیلا رحیمی ظهر یکشنبه در نشست کارگروه تخصصی صنایع دستی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در حوزه صنایع دستی است که باید زمینه برای رونق فروش تولیدات این حوزه فراهم شود.

وی از پارک علم و فناوری برای تشکیل خانه خلاق صنایع دستی تقدیر کرد و ادامه داد: این خانه نقش مهمی در آشنایی صنعتگران استان بوشهر با بازاریابی مدرن دارد و آموزش‌های مناسب ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر از حل مشکل فروش صنایع دستی در استان خبر داد و افزود: بازارچه صنایع دستی در عمارت مبارکی و سرای صنایع دستی نقش مهمی در این زمینه خواهد داشت.

وی بیان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای حمایت از فعالان صنایع دستی استان بوشهر استفاده شود تا شاهد رونق اشتغال در این زمینه کسب درآمد باشیم.

کد خبر 4966671

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بوشهر صنایع دستی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد دهه کرامت بیرجند ایلام استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا مواد مخدر استان بوشهر صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مجید رحمانی خلیلی با اعلام این خبر گفت: موافقت‌نامه اصولی 14 طرح سرمایه‌گذاری گردشگری اعم از اقامتگاه بوم‌گردی، مجتمع گردشگری، گردشگری ساحلی، واحد پذیرایی، هتل‌آپارتمان و مرکز تفریحی سرگرمی در شهرستان‌های استان با حجم سرمایه‌گذاری  بالغ‌بر 5 هزار میلیارد ریال در اولین جلسه کمیسیون فنی سرمایه‌گذاری در سال جاری صادر شد.

 

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با ایجاد زمینه اشتغال حدود 200 نفر طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در جلسه اخیر کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

او تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسریع در اعطای مجوزهای لازم برای ایجاد تأسیسات گردشگری در سطح استان از اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان است.

دیگر خبرها

  • ثبت ۵ اثر در آثار فاخر صنایع دستی کشور
  • تحقق جهش تولید صنایع دستی با حمایت از بخش خصوصی
  • گلچیینی از صنایع دستی خراسان جنوبی در نمایشگاه‌های کشور چین
  • ۱۲ واحد تولیدی در ارس در حال ساخت است
  • موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • استادان دانشگاه عنصر مهمی برای حل مشکلات فرهنگی هستند
  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • ثبت بیش از ۲۶ میلیون نفر بازدید از اماکن گردشگری خوزستان