Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@20:06:53 GMT

پیش‌بینی هواشناسی از رگبار، رعدوبرق در تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۰۶۸۳

پیش‌بینی هواشناسی از رگبار، رعدوبرق در تهران

مدیرکل هواشناسی استان تهران از افزایش ابر در سطح استان خبرداد و گفت: احتمال جاری شدن روان آب، سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها وجود دارد.

به گزارش مشرق، مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران، درباره جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی اظهار کرد: با توجه به رشد ابرهای همرفتی آمادگی لازم برای مخاطرات احتمالی توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: هشدار سیلاب ناگهانی درارتفاعات مازندران

وی در ادامه افزود: برای امروز در نواحی جنوبی و غربی استان به ویژه مرز جنوبی گاهی وزش باد نسبتاً شدید با خیزیش موقت گردوغبار پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران در همین رابطه بیان داشت: تا اواخر هفته جاری ساعات بعدازظهر و شب افزایش ابر و در نیمه شمالی گاهی تندباد موقت، بارش پراکنده یا رگبار و رعدوبرق انتظار می‌رود.

جلالی درباره وضعیت دمای استان تهران خاطرنشان کرد: امروز برای تهران دمایی با بیشینه ۳۳درجه پیش‌بینی شده همچنین در سطح استان ورامین با ۳۷درجه گرمترین، فیروزکوه و آبعلی با ۲۴درجه خنک‌ترین نقاط هستند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم تهران مشرق استان تهران رعد و برق بارش باران هواشناسی پیش بینی رگبار باران استان تهران پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ناپایداری جوی در لرستان

مدیرکل هواشناسی لرستان از افزایش شاخص‌های ناپایداری جوی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد گفت: شاخص‌های ناپایداری جوی در برخی از مناطق لرستان از بعدازظهر امروز و اوایل امشب افزایش می‌یابد.

او اضافه کرد: بارش‌هایی به‌صورت خفیف و پراکنده و گاهی رعدوبرق به‌ویژه برای جنوب‌شرق لرستان پیش‌بینی می‌شود.

 

بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان

 

مدیرکل هواشناسی لرستان با اشاره به ورود سامانۀ بارشی جدید به جو این استان از عصر دوشنبه، اعلام کرد: افزایش پوشش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید را در این استان انتظار داریم.

او با پیش‌بینی رگبار باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ و احتمال صاعقه در لرستان، بیان کرد: اختلال در تردد، لغزندگی سطح جاده‌ها و احتمال ایحاد رواناب را انتظار داریم.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی با شدت گرفتن بارش‌های رگبار و صاعقه در اصفهان
  • جوی آرام در انتظار کرمانشاه
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان
  • افزایش ناپایداری جوی در لرستان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم رگبار و رعدوبرق
  • پیش بینی رگبار پراکنده بویژه در نیمه غربی یزد
  • رگبار و رعدوبرق در این استان‌ها/ خنک‌ترین و گرمترین مرکز شهرها کدامند؟
  • پیش بینی هواشناسی؛ تداوم رگبار و رعدوبرق در کشور/ کاهش دما در نوار شمالی
  • پیش بینی وضع آب و هوا تا پنجشنبه/ ادامه رگبار و رعدوبرق در کشور
  • هواشناسی امروز ۲ اردیبهشت؛ مناطق غربی کشور منتظر رگبار باشند