Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@05:58:48 GMT

حساس‌ترین برهه زمانی برای انتقال یک ستاره

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۰۷۱۰

حساس‌ترین برهه زمانی برای انتقال یک ستاره

لائوتارو مارتینس که پیش از این گفته می‌شود مقصد بعدی او بارسلوناست، بند فسخ قراردادش تنها تا روز سه‌شنبه اعتبار دارد و باشگاه‌های غیرایتالیایی که نسبت به جذب او علاقه‌مند هستند، می‌توانند تا تاریخ 7 جولای (17 تیر) با پرداخت رقم فسخ 111 میلیونی‌اش او را به خدمت بگیرند. باشگاه بارسلونا که مثل سایر باشگاه‌ها از شیوع ویروس کرونا ضربه‌های مالی قابل توجهی خورده است، بعید به نظر می‌رسد بتواند بند فسخ قرارداد این مهاجم آرژانتینی را تا پیش از تاریخ ذکرشده، فعال کند، این در حالی است که اینتر برنامه‌ای برای فروش لائوتارو با رقمی پایین‌تر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «توتو اسپورت» ایتالیا خبر داد، با پایان یافتن ضرب‌الاجل بند فسخ قرارداد لائوتارو مارتینس، مدیران باشگاه اینتر از برنامه‌های خود برای آینده این مهاجم 22 ساله رونمایی خواهند کرد که تمدید و بهبود وضعیت قرارداد این بازیکن می‌شود. طبق این گزارش، دستمزد لائوتارو با امضای قرارداد جدید دو برابر خواهد شد و به 2.5 میلیون یورو در سال خواهد رسید که به این رقم باید پاداش‌هایی که مربوط به عملکرد وی می‌شود را هم اضافه کرد. قرارداد مارتینس هم یک ساله تا سال 2024 تمدید خواهد شد و احتمالاً رقم بند فسخ 111 میلیون یورویی‌اش هم افزایش می‌یابد.

پی‌یرو آئوسیلیو مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر اخیراً در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» درباره آینده حرفه‌ای مهاجم 22 ساله نراتزوری گفته بود: واقعیت درباره مارتینس این است که تنها یک راه برای به خدمت گرفتن لائوتارو وجود دارد و آن پرداخت رقم بند فسخ اوست. باشگاه‌های زیادی به خاطر لائوتارو با ما تماس گرفته‌اند که در بین آنها بارسلونا نسبت به جذب مارتینس مصمم‌تر است. رابطه دوستانه و صمیمی با آنها داریم. هیچ‌کدام از این موارد را پنهان نمی‌کنم، همان‌طور که بارسلونا کاملاً می‌داند اهداف ما چیست. اینتر قصد فروش لائوتارو را ندارد و تنها راه جدایی او پرداخت رقم فسخ قراردادش است.

مارتینس این فصل در 36 بازی از رقابت‌های مختلف، آمار 17 گل زده و پنج پاس‌گل را از خود بر جای گذاشته است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: لائوتارو مارتینس اینتر فسخ قرارداد بند فسخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده

به گزارش همشهری آنلاین جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال که سفر پرماجرایی را به امارات سپری کرده به‌زودی دوباره به تمرینات آبی‌ها اضافه خواهد شد تا خود را به همراه سایر آبی‌پوشان برای دیدار با تراکتور آماده کند. نکته قابل توجه درباره سفر ماشاریپوف به دبی طی روزهای گذشتته بر سر آن بود که چطور بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است، پاسپورت خود را در اختیار داشته و توانسته به سفر برون‌مرزی برود.

این اتفاق باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر اختلاف این چهره با کادرفنی و نارضایتی ماشاریپوف از حضور در جمع استقلالی‌ها ایجاد شود. این درحالی است که طبق شنیده‌ها با وجود آنکه هنوز 6 هفته به پایان رقابت‌ها باقی مانده و ماشاریپوف هم یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، این بازیکن به تازگی در جمعی از حضور در این باشگاه اعلام رضایت کرده است.

این درحالی است که برخی رسانه‌ها طی روزهای اخیر از این موضوع خبر داده بودند که این ستاره ازبک استقلال در لیست خرید پرسپولیس قرار بگیرد و از همین رو قرار است اوستون اورنوف با او مذاکره کند. این درصورتی است که شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نه ماشاریپوف در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته و نه به اورونوف این ماموریت داده شده تا با هافبک ازبکستانی تیم رقیب و کاپیتان تیم ملی این کشور مذاکره‌ای صورت بگیرد.

کد خبر 846820 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • جیندر ماهال: رندی اورتون بزرگترین ستاره در تاریخ WWE است
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏
  • اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای همدان