Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با پرواز اختصاصی راهی تبریز خواهند شد. تاریخ انتشار: 17:33 - 15 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۹۴۰

خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در یکی از بازی‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، تیم فوتبال پرسپولیس جمعه شب در تبریز باید به مصاف ماشین‌سازی برود.

قرار است اعضای تیم فوتبال پرسپولیس جهت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با پرواز اختصاصی به تبریز رفته و سپس به تهران برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس کاروان پرسپولیس پنجشنبه راهی تبریز خواهد شد و سرخپوشان جمعه شب و بعد از بازی با پرواز چارتر به تهران برمی‌گردند.

بیشتر بخوانید: امیدواری پرسپولیسی‌ها به بازگشت اوساگونا انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس ماشین سازی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، ملی‌پوشان ووشو ایران قرار بود برای حضور در مسابقات گزینشی جام‌جهانی امشب (یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) با پرواز خطوط هوایی «چیاینا ساتورن ایرویز» ابتدا به «شانگهای» سفر کرده از آنجا راهی شهر «جیان‌یین» محل برگزاری مسابقات شوند، اما این شرکت هواپیمایی چینی از لغو پرواز خود خبر داد و عملاً فرصت سفر تیم ملی ووشو ایران جهت رسیدن به چین با این خط پروازی از دست رفت.

بلافاصله پس از این مشکل به وجود آمده و لغو پرواز تیم ملی ووشو کشورمان، مسئولان فدراسیون ووشو پیگیری‌های متعددی را انجام دادند و طی رایزنی‌های فراوان و فشرده، موفق شدند تا تیم ملی کشورمان از مسیر پروازی جدیدی راهی چین و مسابقات انتخابی جام جهانی شود. با حل این مشکل و مشخص شدن پروازی جدید، قرار است اعضای تیم ملی ووشو کشورمان، امشب راهی گوانگژو شده و سپس به شانگهای سفر کرده و از راهی محل برگزاری رقابت‌های گزینشی جام‌های جهانی خواهند رفت.

رقابت‌های گزینشی مسابقات جام‌های جهانی ووشو تالو و ساندا از روز ۴ لغایت ۶ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و تیم ملی ووشو کشورمان پس کارشکنی سفارت آمریکا از عدم صدور روادید برای حضور در مسابقات قهرمانی جهانی که در آبان گذشته در تگزاس به دنبال کسب سهمیه حضور در مسابقات جام‌های جهانی از طریق این مسابقات است.

کد خبر 6084161

دیگر خبرها

  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • تمرین اختصاصی ستاره‌های پرسپولیس | ببینید
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • باشگاه تراکتور از مذاکره با گزینه مطرح خبر داد/ گل محمدی راهی تبریز می شود؟
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • کلهر: اگر خصوصی‌سازی درست انجام شود در دنیا بهترین می‌شویم
  • ملی‌پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند