Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@09:33:24 GMT

وضعیت سفید در نیمی از شهرهای استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۰۷۹۲

وضعیت سفید در نیمی از شهرهای استان سمنان

استاندار سمنان با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کووید19 در این استان، از نارنجی شدن وضعیت در شهرستان گرمسار خبر داد و گفت: در حال حاضر وضعیت در شهرستان مهدیشهر قرمز است.

علیرضا آشناگر 15 تیرماه در جلسه شورای برنامه‌ریزی، توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: روند شیوع کرونا ویروس در استان سمنان در روزهای گذشته تا حدودی روندی افزایشی یافته است و براساس آمار روز گذشته وضعیت شهرستان گرمسار از نظر شیوع این ویروس، نارنجی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وضعیت شهرستان مهدیشهر همچنان قرمز است افزود: وضعیت در چهار شهرستان شاهرود، میامی، سرخه و آرادان سفید و وضعیت در سمنان و دامغان نیز زرد است.

استاندار سمنان همچنین با اشاره به شرایط اقتصادی دولت بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت بنیادهای توسعه‌ای در این استان تاکید کرد و گفت: بنیادهای توسعه‌ای برای رفع مشکلات زیرساختی و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم استان سمنان سرمایه‌گذاری کنند.

این مقام ارشد اجرایی ادامه داد: بنیادهای توسعه‌ای ظرفیت خوبی برای گره گشایی از مشکلات زیرساختی و عمرانی در استان دارند و با رایزنی‌های انجام شده این بنیادها طرح های خوبی را برای گره گشایی از مشکلات اقتصادی در نقاط محروم استان آغاز کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان در انجام طرح‌های هشت گانه توسعه‌ای و اولویت‌دار استان در سال‌های گذشته خوب عمل کردند که این رویه مثبت در سال جاری با تمام توان ادامه یابد.

استاندار سمنان گفت: انتظار می رود که با پیگیری‌های مسئولان در کمترین زمان ممکن در ارتباط با تفاهم نامه هایی که با بنیادهای توسعه ای انعقاد شد، جلسات پیگیری و مستمر برای تکمیل طرح ها برگزار شود.

آشناگر اضافه کرد: شرایط مالی دولت در سال جاری محدود است و بسیاری از منابع درآمدی مانند فروش نفت، دریافت مالیات و صادرات غیرنفتی با مشکلاتی مواجه شده است.

استاندار سمنان ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان با در نظر گرفتن این مشکلات اقتصادی، از گشاده دستی در هزینه‌های جاری به طور جد پرهیز کنند.

آشناگر ادامه داد: سهم بازارهای سرمایه در رونق اقتصادی و ورود به بخش تولید به نسبت بانک‌های عامل ۱۰ در ۹۰ درصد است که براساس چشم انداز دولت ، سهام بازار سرمایه می بایست به ۵۰ درصد در این بخش افزایش یابد.

استاندار سمنان گفت: ۶۵ درصد جمعیت استان سمنان کارگری است و باید به این نکته توجه داشت که پویایی استان به پویایی صنعت بستگی دارد.

اخبار مرتبط وضعیت قرمز کرونا در 10 شهرستان استان گلستان وضعیت فوق قرمز شیوع کرونا در هرمزگان وضعیت قرمز کرونا در چهار شهرستان استان همدان وضعیت شیوع کرونا اغلب شهرهای استان زنجان قرمز است 635 بیمار کرونایی در گلستان بستری هستند

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا وضعیت قرمز وضعیت کرونا سمنان آمار کرونا سمنان وضعیت سفید سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استاندار سمنان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • لایروبی بیش از نیمی از انهار کشاورزی شهرستان رشت
  • شهر خلاق، فرصتی برای مشارکت مردم
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • نیمی از ورودی آب سدها در یک ماه اخیر تامین شد
  • عشایر ملارد سال گذشته ۱۰۰۸ تُن گوشت قرمز تولید کرده اند