Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد آقا زاداه گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در اماکن عمومی از راه های بسیار مطمعن در راستای پیشگیری از ابلا به کرونا عنوان شده اند.

«جواد آقازاده» در گفتگو با خبرنگار شبستان، گفت: باید همه مردم با تمام قوا در راستای رعایت فاصله گذاری اجتماعی تلاش کنند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی افزود: متاسفانه این روز ها شاهد گسترش این ویروس در استان و بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا هستیم که این اتفاق تمام مسولان استانی را نگران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه باید از تجمع و دورهمی ها بپرهیزیم، تصریح کرد: خوشبختانه کارمندان در سازمان ها و ادارات به خوبی پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند که این امر بسیار شایسته است.

 

این مسئول با بیان اینکه همراهی همه جانبه مردم آذربایجان غربی برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی ضروری است، گفت: باید با تلاشی شبانه روزی زنجیره ابتلا به ویروس کرونا را بشکنیم که این اتفاق فقط با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک ممکن می شود.

 

آقا زاده اضافه کرد: از نظر تجهیزات، ونتیلاتورها و تخت‌های ویژه موجود در آذربایجان‌غربی آمادگی کامل را داریم تا مدیریت تخت‌ها را در صورت افزایش بیماران انجام دهیم و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

 

گفتنی است، تاکنون حدود ۲۳۸ هزار نفر در کشور به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا آذربایجان غربی رعایت فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ادعای نماینده مشهد درباره فاصله یک هفته‌ای ایران با آزمایش با واکنش‌هایی در فضای مجازی همراه شد.

جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.»

توئیت کریمی قدوسی با واکنش‌هایی از سوی کاربران و فعالان رسانه‌ای مواجه شد. در همین راستا، محمد سالاری در شبکه اجتماعی ایکس با هشتگ‌های نفوذ و پایداری نوشت: «کریمی قدوسی: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد. پس از اقدام نظامی کشورمان چنین اظهاراتی از سوی نماینده انقلابی، نشانه تدبیر و بصیرت است یا پیامی برای تشکیل ائتلاف جهانی علیه ایران و افزایش تحریم و فشار بر مردم؟»

عبدالله گنجی، روزنامه نگار هم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این هم نوعی شهوت محسوب می‌شود؟ چه لزومی دارد جای رئیس سازمان انرژی اتمی نشستن و از او عبور کردن؟ چه مشکلی از نظام و مردم حل می‌کنید؟ لااقل تحلیل یا مطالبه کنید. خبر مجرا، صاحب و تدبیر دیگری دارد.»

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی مستلزم رعایت سبک زندگی سالم است
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم