Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@03:25:58 GMT

تحویل ۴۰ واحد مسکونی دیگر به سیل‌زدگان توسط سپاه

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۱۰۴۱

تحویل ۴۰ واحد مسکونی دیگر به سیل‌زدگان توسط سپاه

در مراسمی با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) تهران و جمعی از فرماندهان سپاه استان‌های تهران و لرستان ۴۰ واحد احداثی سپاه در راستای کمک به سیل زدگان پلدختر در دهستان مورانی این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش مشرق، روز یکشنبه در مراسمی با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) تهران سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان، سردار مصطفی ربیعی مشاور فرماندهی کل سپاه در امور محرومیت‌زدایی و سردار سید ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و فرماندار پلدختر ۴۰ واحد مسکونی احداثی سپاه افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: جزئیات پرداخت وام و کمک بلاعوض به سیل‌زدگان شهر پلدختر ۹ ماه پس از سیل +عکس

این واحدهای در روستاهای مورانی، خرسدر و چم گز احداث و تحویل داده شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم مشرق سپاه فرماندهی کل سپاه لرستان پلدختر تهران سیل سیل زدگان خسارت سیل مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۲۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان تحویل داده شد

استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز و به‌صورت هم‌زمان ۱۴۲۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی جواد قناعت عصر امروز_ دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در مراسم افتتاح ۳۳۸۰۰ واحد مسکونی محرومان کشور که به شکل ارتباط تصویری با تهران برگزار شد اظهار کرد: بر اساس تفاهمنامه‌هایی که در راستای تأمین مسکن محرومان کشور منعقد شد، سهم استان ۱۴۲۷ واحد بود که امروز افتتاح شد.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود تسهیلات احداث مسکن طرح نهضت ملی برای دهک‌های اول تا سوم به شکل قرض‌الحسنه تأمین و پرداخت شود.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: تسهیلات مسکن برای این اقشار مشروط به تأمین سهم آورده آن‌ها نشود تا اقدام بسیار مهمی برای جامعه هدف انجام گیرد.

کد خبر 744901

دیگر خبرها

  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی
  • ۵۰۰۰ واحد مسکونی تا هفته دولت تحویل مالکان گلستانی می شود
  • واگذاری ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی در کردستان
  • ۱۴۲۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان تحویل داده شد
  • اکنون نوبت زینبیان است
  • ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل شد
  • تحویل ۶۰۶ واحد مسکونی به مددجویان استان بوشهر