Web Analytics Made Easy - Statcounter

کبری اخلاقی نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ۶ عضو شامل سحر و سارا مزرعه فرد از باشت، مائده کاویانی از گچساران و فاطمه دستان، عباس سبحانی دوست و مهسا بهره بردار هر سه از مارگون هستند. 

وی افزود: طرح ملی توسعه و ترویج کتابخوانی سال ۱۳۹۸ بر اساس شیوه نامه ارسالی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در تمامی استان ها اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سه بخش اصلی این طرح شامل ویژه، اعضا و مربیان کانون پرورش فکری بود. 

اخلاقی نیا عنوان کرد: یکی از مهمترین اهداف اجرای این طرح در کشور و کهگیلویه و بویراحمد گسترش و نهادینه کردن روزافزون فرهنگ مطالعه بین اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده است. 

وی ابراز داشت: تبیین اهمیت و ضرورت چشمگیر مطالعه، نقش ارزنده کتابخوانی در ابعاد مختلف زندگی انسان و تشویق هر چه بیشتر اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مطالعه و خرید کتاب از دیگر اهداف اجرای این طرح در کشور و کهگیلویه و بویراحمد بود. 

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ۱۸ مرکز فرهنگی، هنری دارد که از این تعداد ۱۱ مورد ثابت، پنج مورد سیار و ۲ مورد نیز پستی است. 

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ادبیات کودک و نوجوان کهگیلویه وبویراحمد یاسوج طرح های ترویجی کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ادبیات کودک و نوجوان کهگیلویه وبویراحمد یاسوج کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ادبیات کودک و نوجوان کهگیلویه وبویراحمد یاسوج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، محسن رضایی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان افزود: نزدیک به ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی درآمده اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

او اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی مربوط به روستاهاست که نقش بسزایی در شکوفایی استعدادها و توان افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان غربی ویژه بانوان فعالیت می کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت های فرهنگی و هنری را نشان می دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت های این کانون ها در بستر مسجد شکل می گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری