Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:56:09 GMT

منصوریان: انتخابات ووشو را قبول ندارم

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۱۱۳۴

منصوریان: انتخابات ووشو را قبول ندارم

شهربانو منصوریان قهرمان ووشو کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب صدیقی به عنوان رئیس فدراسیون ووشو اظهار داشت: من به عنوان یک ورزشکار این انتخابات را قبول ندارم، چون روز گذشته مجمع عمومی را برگزار کردند و با اعضای هیئت‌های ورزشی  استان‌ها صحبت کردند تا به یک نامزد رای دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: علاوه بر این، روسای هیئت‌های ورزشی استان‌ها در هتل استقلال اسکان یافتند و من شنیدم  به آن‌ها ۱/۵ الی ۲ میلیون پول دادند تا به نامزد مورد نظر رای بدهند. به هر حال اگر به ۵۰ نفر نزدیک ۲ میلیون پول داده باشند در مجموع ۱۰۰ میلیون می‌شود که بهتر بود به جای این کار جایزه ورزشکاران را می‌دادند. همچنین  از قبل نتیجه انتخابات  مشخص بود.  

جای متدین بودم از انتخابات انصراف می دادم 

منصوریان درباره اینکه حمایت نکردن از صدیقی دردسر ساز می‌شود، گفت: من طرفدار نامزدهای دیگر بودم و شاید به همراه خواهرانم دیگر به مسابقات اعزام نشویم، اما حرف حق را زدم و ناراحت نیستم. همچنین از متدین پشتیبانی کردم، چون او دلسوز ورزش است. البته اگر جای متدین بودم از حضور در انتخابات انصراف می‌دادم چرا که سرش را کلاه گذاشتند.  

خواهران منصوریان پشت هم را خالی نمی کنند 

منصوریان درباره اینکه الهه خواهرش طرفدار صدیقی بود، بیان کرد: به هر حال به الهه فشار آوردند وگرنه او طرف من است. همچنین فکر نمی‌کنم که خواهرم به صدیقی رای داده باشد. ما خواهران پشت هم را خالی نمی‌کنیم و همیشه پشتیبان هم هستیم. همچنین من به جای الهه باید در مجمع انتخاباتی شرکت می‌کردم، اما نامم را خط زدند و خواهرم را به عنوان نماینده ورزشکاران برگزیدند.  

قهرمان ووشو کشورمان درباره شناختش از صدیقی و  اینکه قصد خداحافظی ندارد، گفت: من صدیقی را نمی‌شناسم و شاید در جایی به صورت گذری او را دیدم که توجه نکردم. همچنین رئیس فدراسیون  بعد از ۴ سال تغییر می‌کند،  اما من در ووشو هستم تا موقعی که اذیتم نکنند.  

بیشتر بخوانید

صدیقی رئیس فدراسیون ووشو شد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون ووشو شهربانو منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت متفاوت خبرنگار صدا و سیما از دیدار با سردار حاجی‌زاده

خبرنگار صدا و سیما نوشت: موشک‌های خرمشهر،سجیل،شهید حاج قاسم،خیبرشکن ۲ و هایپرسونیک فتاح در عملیات تنبیهی ‎وعده صادق استفاده نشد؛ این را سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضا گفت که برای ‎خداقوت به دیدنش رفته بودم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسن عابدینی خبرنگار صدا و سیما در صفحه اجتماعی خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به دیداری که با سردار حاجی‌زاده داشت، نوشت:

《موشک‌های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن ۲ و هایپرسونیک فتاح در عملیات تنبیهی ‎#وعده_صادق استفاده نشد. این را سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضا گفت که برای ‎#خدا_قوت به دیدنش رفته بودم.

وی افزود: در این مرحله باذن الله با توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری قرارگاه عبری و غربی غلبه کردیم. 》

کد خبر 745790

دیگر خبرها

  • کاسمیرو: آنچلوتی وقتی فهمید رئال مادرید را ترک می‌کنم گریه کرد
  • موسوی گرمارودی: نزدیک ۴ سال اوین بودم
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • روایت متفاوت خبرنگار صدا و سیما از دیدار با سردار حاجی‌زاده
  • ون‌ها و زن‌ها؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی
  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • ون‌ها و زن‌ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست!
  • ون ها و زن ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست!
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • انتقاد یک روزنامه از حضور صدیقی در نماز جمعه و راه اندازی دوباره گشت ارشاد