Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون کاراته گفت: سیاست و برنامه ریزی فدراسیون استفاده از تجربه بزرگان و انگیزه جوانان است. باید با تلفیق این دو عنصر شرایط ایده ال را برای کاتا کشور فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، نخستین جلسه شورای فنی و راهبردی کاتا امروز با حضور سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون، وحید مومنی دبیر و اعضای شورا در محل فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه احکام اعضا از سوی رییس فدراسیون صادر و به سیدجمال الدین نکوفر، سعید نیکو خصلت، سید جواد شاهچراغی، نجفعلی مقدم، رضا صافی، علیرضا  رضازاده، محسن اشرفی، مسعود زارع، مصطفی پورجلالی، معصومه تمیمی و فرناز رواخواه ابلاغ شد. همچنین قاسم شهرجردی و فاطمه بغلانی به عنوان اعضای شورای فنی و راهبردی کاتا انتخاب شده اند که در جلسه امروز حضور نداشتند. 

پیش از این نیز محمدعلی مردانی واحد شاهین به عنوان رییس و دبیر شورای فنی و راهبردی کاتا انتخاب شده بودند.

سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته در جلسه شورای فنی و راهبردی کاتا، اظهار داشت: خوشحال هستیم که جمعی از بزرگان کاتا را در قالب شورای فنی و راهبردی کاتا دور یکدیگر جمع کردیم. سیاست و برنامه ریزی فدراسیون استفاده از تجربه بزرگان و انگیزه جوانان است. باید با تلفیق این دو عنصر شرایط ایده ال را برای کاتا کشور فراهم نمود. جامعه کاتا امروز دلخوری های خاص خود را دارد، آنها معتقدند درتمام این سالها کاتا به اندازه کومیته مورد توجه قرار نگرفته اند. باید با برنامه ریزی و حمایت شرایطی را فراهم اوریم که این دلخوری برطرف شود. این برنامه نیز نیاز است که واقعی و منطبق بر شرایط باشد تا بتوان درست اجرا نمود.

وی ادامه داد: نیروی انسانی مهمترین عامل توسعه در هر زمینه است، خوشبختانه این نیروی انسانی در کاتا وجود دارد. باید از این ظرفیت در راه پیشرفت کار استفاده نمود.

رئیس فدراسیون کاراته تاکید کرد: در شورای فنی را نبندید، اجازه دهید افرادی که صاحب فکر هستند و می توانند کمک کنند، فدراسیون را خانه خود بدانند و بیایند. ما هر چقدر از نظرات کارشناسان استفاده کنیم، می توانیم بهترین تصمیمات را اتخاذ کنیم. شرایطی را فراهم آورید که در هر جلسه صاحب نظران در شورا حضور یابند و نظرات کارشناسی خود را ارایه دهند.

درابتدای این جلسه نیز محمدعلی مردانی رییس شورای فنی و راهبردی کاتا، عنوان کرد: علی رغم پتانسیل فراوان در کاتای کشور، نتیجه گیری در این بخش مقطعی بوده است ،نگاهی به گذشته نشان می دهد که معمولا در هر دوره ای یک استان سکان دار کاتای ایران بوده، باید شرایطی را بوجود اوریم که کاتا از این حالت خارج و موفقیت هایش تبدیل به روند شود.

وی افزود: فدراسیون به دنبال حمایت از کاتاست، من از دوستان خواهش می‌کنم از فرصت بدست آمده استفاده کنند تا ان‌شاءالله بتوانیم سرمنشا خدمات باشیم.

مردانی خاطرنشان کرد: در این مدت به خوبی حس کردم که نگاه طباطبایی به کومیته و کاتا یکسان است، در حال حاضر شرایط خوبی بوجودآمده، نیاز است با برنامه جلو برویم و با شناسایی نقاط ضعف و قوت به دنبال ایجاد ساختار و چارچوب مناسب برای کاتای کشور باشیم.

در این جلسه هر یک از اعضا نظرات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رییس فدراسیون کاراته سید حسن طباطبایی شورای فنی و راهبردی کاتا فدراسیون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابع قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، درباره ادعای رافائل گروسی رییس سازمان بین المللی انرژی اتمی مبنی بر اینکه برنامه هسته‌ای ایران ابهام دارد، گفت: گزارش‌هایی که آقای گروسی یا مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به شورای حکام یا شورای امنیت سازمان ملل ارائه می‌دهد، دارای دو بخش است. بخش نخست درباره برجام و بخش دیگر آن به پادمان و ان پی تی مربوط است.

وی افزود: در بخش پادمان و ان پی تی، روابط خوبی بین ایران و آژانس برقرار است. در این بخش نصب دوربین‌های آژانس بین المللی انرژی اتمی و نظارت و دائم آنها در حال انجام است و دانش اطلاعاتی آنها نسبت به عملکرد ما همیشه به روز است.

رییس سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: ۱۲۰ بازرس تأیید شده برای مسائل هسته‌ای کشور وجود دارد که برخی در ایران مستقر بوده و برخی در رفت و آمد هستند و بر حسب موضوع و برنامه توافقی به صورت منظم یا سرزده از تأسیسات هسته‌ای کشور بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به بیانیه توافقی اسفندماه سال گذشته میان گروسی و سازمان انرژی اتمی، مبنی بر توجه ایران به ان پی تی و پادمان خاطر نشان کرد: ایران هر گونه فعالیت هسته‌ای که تعامل بین ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی را خدشه دار کند، نمی‌پذیرد.

وی در خصوص برجام گفت: در بخش برجام تابع قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها هستیم و فعالیت هسته‌ای ایران در قانون اقدام راهبردی در چهارچوب پادمان است.

کد خبر 6080305

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • تابع قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها هستیم
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • ویدئویی از برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل با موضوع بررسی حمله تنبیهی ایران