Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با قاچاق و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی شهرستان در تحقیقاتی از وجود تعدادی از این دستگاه‌ها در یک شرکت صنعتی در این شهرستان مطلع شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مراحل تحقیقات پلیس، این شرکت که در آن از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال استفاده می‌شد، شناسایی شد.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی مرجع قضائی و در بازرسی انجام شده از این کارگاه، تعداد ۲۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ارزش دستگاه‌های مکشوفه، یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: فرد دستگیر شده در این عملیات به همراه پرونده تشکیل شده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 4966717

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی ساوه ارز دیجیتال ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد دهه کرامت بیرجند ایلام استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا مواد مخدر استخراج ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان

رضا نوری در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: در پی استمرار اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی از آغاز طرح نوروزی تاکنون که در سطح شهرستان با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز برای مجرمان، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقا احساس امنیت در بین شهروندان و مسافران نوروزی انجام شد، یگان‌های انتظامی شهرستان با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح مربوط پرداختند.

وی افزود: علاوه بر کشف بیش از ۲ کیلو و ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر، ۳۶۰ عدد انواع قرص‌های مخدر غیرمجاز، ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد محترقه پرخطر (اکلیل و سرنج)، ۳ عدد مواد محترقه دست ساز با اکلیل و سنگ ریزه، مقدار ۳ تن سنگ سیلیس قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال، تعداد ۲ قبضه سلاح شکاری، یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، ۲ عدد خشاب مربوطه، ۸ عدد تیر جنگی، یک عدد قمه، ۲۳ فقره انواع سرقت، از جمله ۴ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۱۳ فقره سایر جرایم، تعداد ۱۱ معتاد متجاهر، ۱۰ سارق، ۱۲ خرده فروش و ۱۲ متهم در رابطه با سایر جرایم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به لزوم استمرار اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی به صورت روزانه در ایام نوروز خاطر نشان کرد: در چند روز گذشته تعداد ۵ دستگاه خودرو مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

نوری در پایان یادآور شد: بر حفظ و نگهداری اصولی اموال از سوی شهروندان، خواستار همکاری بیشتر مردم با پلیس و اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شد.

کد خبر 6063576

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی، حامی بنگاه‌های اقتصادی و فعالیت های تولیدی خواهد بود
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • گنج یابی که به گنج نرسید
  • جمع خوانی قرآن در ساوه
  • ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد توقیف شد
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۳۳ دستگاه ماینر توسط ماموران پاسگاه انتظامی کوی لور اندیمشک
  • ۷۱۶ دستگاه رمز ارز در تبریز کشف شد
  • حوادث جاده‌ای ساوه در ایام نوروز