Web Analytics Made Easy - Statcounter

 «بردلی بلیکمن» مشاور «جورج بوش» رئیس جمهور اسبق آمریکا گفت که تا زمانی که ایران رفتار خود را تغییر ندهد، هیچگونه عادی سازی روابط میان واشنگتن و ایران صورت نخواهد پذیرفت.

وی که با شبکه خبری العربیه مصاحبه می‌کرد، افزود: «آمریکا در حال ادامه دادن به کارزار فشار حداکثری تحریم‌ها علیه ایران است.»

این مقام سابق آمریکایی در ادامه این مصاحبه مدعی شد: «ایران باید درک کند که هیچگونه عادی سازی روابط میان ایران و آمریکا صورت نخواهد پذیرفت مگر آنکه آنها رفتار خود را تغییر دهند که نخست و مهمتر از همه تغییر رفتار آنها در دستیابی به سلاح هسته‌ای، خشونت، تامین مالی تروریسم و ایجاد بی‌ثباتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این اظهارات بلیکمن در حالی مطرح می‌شود که آمریکا تمام تلاش خود را به کار بسته تا تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت سازمان ملل را که اواخر مهرماه به پایان می‌رسد تمدید کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با تغییر دولت کنونی آمریکا احتمال تغییر در سیاست‌های آمریکا در قبال ایران وجود دارد که پاسخ داد که تغییر دولت بر سیاست خارجی آمریکا تاثیر چندان نخواهد گذاشت.

مشاور جورج بوش اضافه کرد: «امور بین‌الملل با انتخابات در آمریکا تغییر نمی‌کند مگر آنکه بحرانی وجود داشته باشد. ایران امروز در وضعیت بهتری نسبت به شرایطی که در ماه نوامبر تحت ریاست جمهوری ترامپ خواهد بود، قرار ندارد و در صورتی که ترامپ بار دیگر انتخاب شود شرایط بدتر خواهد شد.»

از سوی دیگر «دونالد ادوین نیوچترلین» که سابقه فعالیت در وزارت خارجه آمریکا و همچنین کار در سفارتخانه‌های واشنگتن در آلمان، تایلند و ایسلند را دارد، در روزنامه «دیلی پراگرس» یادداشتی با این عنوان منتشر کرده است که «بایدن، ترامپ درباره سیاست خارجی آنقدرها از هم دور نیستند (با هم اختلاف ندارند)». 

311311

کد خبر 1406962

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • ذات اسرائیل اشغالگری است
  • منطق پوشالی غرب در قبال غزه و ایران در حال فروپاشی است
  • پاسخ امیرعبداللهیان به احتمال تغییر سیاست‌های هسته‌ای ایران | در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود؟
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • بکش اما خطا نکن!
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • آمریکا سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • مشاور امنیت ملی آمریکا: تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال می‌کنیم