Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@18:15:05 GMT

ارتش درگذشت مادر شهیدان یاسینی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۱۲۵۶

ارتش درگذشت مادر شهیدان یاسینی را تسلیت گفت

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی درگذشت مادر شهیدان یاسینی را تسلیت گفت.

به گزاش ایسنا،در این پیام آمده است:  مادران شهدا همان الگوهای جاودانه­‌ای برای همگان هستند که نمونه کاملی از یک زن با ایمان را در زندگی پر افتخارشان به تصویر کشیده­‌اند. بانوان مخلصی که در دامان خود گوهر­های بی‌بدیلی همچون شهدا را پرورش دادند و گمنام و بدور از هیچ چشم­داشتی تقدیم این مرز و بوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر شهیدان سید علیرضا و سید رضا یاسینی از جمله همین اسوه­‌های صبر و استقامت ملت ایران اسلامی است که سالیان سال با زندگی زینب (س) گونه خود درس­‌های بسیاری برای ما به یادگار گذاشت.

یادداشت سرتیپ گلفام برای شهید یاسینی و پدرش

این سازمان برخود لازم می­‌داند درگذشت این مادر فداکار و الگوی بانوان ایثارگر و مجاهد را به تمامی دوست­داران طریق ایثار و شهادت تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات برای ایشان و شفاعت شهیدان و خانواده معظم­‌شان را برای همگان خواستار است.

پدر سرلشگر خلبان شهید یاسینی درگذشت

سرلشکر خلبان سید علیرضا یاسینی معاون هماهنگ کننده و رییس سابق ستاد نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از خلبانانی بود که در عملیات 140 فروندی در حمله به خاک عراق نقش مهمی ایفا کرد و در پانزدهم دی 1373 در سانحه­ هوایی در حین انجام مأموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد. سیدرضا یاسینی برادر سید علیرضا نیز در سال 1361 در عملیات چزابه و در سن 19 سالگی به شهادت رسید.

روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر برادران شهید آزادی تا خانه ابدی اش بدرقه شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ پیکر پاک مادر شهیدان والامقام «جلیل و جلال آزادی» عصر امروز با حضور قشر‌های مختلف مردم شهید پرور ایلام در آسمان آباد تشییع و در جوار بارگاه امامزاده پیرحمزه به خاک سپرده شد.
زنده یاد "فوزیه بکری" پس از سال‌ها بردباری در فراق فرزندان شهیدش، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار ابدی شتافت.
مراسم تشییع و خاک سپاری این مادر گرانقدر امروز ساعت ۱۵ در محل گلزار شهدای امامزاده پیرحمزه برگزار شد.

در پی درگذشت این مادر گرانقدر، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، پیام تسلیت صادر کرد.
در بخشی از پیام تسلیت سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی آمده است:

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.
درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم فوزیه بکری» مادر گرامی شهیدان والامقام " جلال و جلیل آزادی" را خدمت شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.
از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم.
امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

شهید گرانقدر جلیل آزادی سال ۱۳۶۵ در منطقه حاج عمران و در عملیات کربلای ۲ و شهید والامقام جلال آزادی نیز به فاصله پنج ماه پس از شهادت برادرش در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵، جبهه شلمچه به فیض شهادت نائل آمد.
استان ایلام در دوران ۸ سال دفاع مقدس ۳ هزار شهید، ۱۲ هزار جانباز و ۳۳۲ آزاده را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

دیگر خبرها

  • مادر برادران شهید آزادی تا خانه ابدی اش بدرقه شد
  • اژه ای درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • مادر شهیدان والامقام «جلیل و جلال آزادی» آسمانی شد
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز
  • تشییع پیکر مادر شهیدان گرامی در اسلام آباد غرب
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان قربانی در اصفهان
  • مادر شهیدان علی و حسین رحیمی آسمانی شد
  • تشییع حاجیه خانم صغری کدخدا معروف مادر شهیدان علی و حسین رحیمی