Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@04:51:16 GMT

ادامه پیروزی‌های رئال مادرید با پنالتی

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۱۳۰۱

ادامه پیروزی‌های رئال مادرید با پنالتی

رئال مادرید در دومین بازی پیاپی با یک پنالتی توانست پیروز شود و صدرنشینی‌اش را در لالیگا حفظ کند.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید عصر یک‌شنبه در هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و با یک گل میزبانش را شکست داد. 

دو تیم در نیمه نخست چند موقعیت گلزنی داشتند اما از آن‌ها بهره‌ای نبردند. ضربات بازیکنان رئال مادرید بیش‌تر از میزبان بود اما هر یک از تیم‌ها تنها یک شوت در چارچوب داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین فرصت‌ها برای کریم بنزما و اینیاکی ویلیامز بودند. ۴۵ دقیقه نخست بدون گل پایان یافت. 

در نیمه دوم سفیدپوشان بازی را در اختیار گرفتند اما بهترین فرصت برای اتلتیک بود و تیبو کورتوا دروازه تیمش را در دقیقه ۵۳ نجات داد. مادرید در یکی از حمله‌هایش به پنالتی دست یافت. داور به کمک VAR خطای بازیکن اتلتیک را روی مارسلو اعلام کرد و سرخیو راموس توانست در دقیقه ۷۳ بازی را یک بر صفر به نفع مادرید کند. 

لوکاس واسکس و وینیسیوس جونیور به جای رودریگو و مارکو آسنسیو به میدان رفتند. در ادامه بنزما یک فرصت دیگر را از دست داد و دروازه‌بان اتلتیک ضربه مهاجم فرانسوی را با پا دور کرد. راموس با دریافت کارت زرد بازی بعدی مادرید را از دست داد. در نهایت شاگردان زین الدین زیدان پیروز شدند. 

رئال مادرید در بازی قبل خود هم با یک پنالتی ختافه را شکست داده بود. سفیدپوشان با ۷۷ امتیاز صدرنشین لالیگا هستند. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئال مادريد لالیگا سرخیو راموس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!

ال کلاسیکوی روز یکشنبه تحت تاثیر تصمیمات بحث برانگیز داوری قرار گرفته‌است

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

جرارد پیکه که جدال رئال مادرید و بلوگرانا را برای کانال IbaiLianos در توییچ کارشناسی می‌کرد، پس از پایان بازی به انتقاد از عملکرد تیم داوری این جدال پرداخت. اسطوره بارسلونا گفت:

پنالتی رئال مادرید اشتباه بود. وازکز سعی کرد با پای راست خود به کوبارسی ضربه بزند اما داور پنالتی گرفت. علاوه بر این صحنه، توپ هم از خط رد شده بود و داور باید به سود بارسلونا اعلام گل می‌کرد. اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟  صحنه اعلام پنالتی به سود رئال مادرید  

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • ال‌کلاسیکو سوپرجنجالی: برای لالیگا آبرو نماند!
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم