Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز با حضور آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی برای ارائه گزارشی درباره روند فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان برگزار شد و آقای صالحی در جریان دیدگاه‌های اعضای کمیسیون قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه آقای صالحی اشاره‌ای به همکاری‌های کشورمان با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ادوار اخیر داشت و توضیح داد که متاسفانه در قطعنامه اخیر شورای حکام اطلاعات مورد ادعای سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی مبنای درخواست دسترسی آژانس بوده که این روند مورد انتقاد ماست.

عمویی اضافه کرد: آقای صالحی درباره حادثه نطنز هم توضیحاتی ارائه کرد مبنی بر اینکه سناریوهای مختلف درباره این حادثه در حال بررسی است و نتایج قطعی آن به زودی اعلام می‌شود. همچنین گروه‌های کارشناسی از بخش‌های مختلف امنیتی و اطلاعاتی همه جوانب موضوع را بررسی کرده و شورای عالی امنیت ملی هم اعلام کرد که دلایل حادثه را تشخیص داده اما فعلا به دلایل امنیتی نتیجه بررسی‌ها اعلام نشده است.

وی در پایان گفت که در این جلسه اعضای کمیسیون دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

104 / 361 سایت نطنز نیروگاه نطنز سایت هسته ای علی اکبر صالحی حادثه هسته ای

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سایت نطنز نیروگاه نطنز سایت هسته ای علی اکبر صالحی حادثه هسته ای آقای صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت اصناف مختلف زیر ذره بین بازرسان کرمان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان به منظور بررسی قیمتها و  رعایت اصول بهداشتی کارگاههای شیرینی پزی، گشت مشترک تعزیرات و علوم پزشکی  کارگاههای شیرینی پزی را ارزیابی کردند.
مدیر کل تعزیرات استان کرمان گفت: گشت های مشترک دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت، نیروی انتطامی، اماکن ، اصناف، صنعت و معدن، دامپزشکی، جهادکشاورزی تا ۲۲ فروردین ادامه دارد.
ارسلان میری افزود:  گشت های مشترک به تخلفات و قیمت های غیرمتعارف  تذکر  می دهند و اگر به موارد مورد نظر عمل نکنند برای بررسی دقیق آن واحد پلمب می‌شود.
 بگفته وی درمرکز استان کرمان هرروز ۲واحد گشت مشترک و در شهرستان ها یک واحد گشت مشترک فعال است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قطعی آب شهر چیتاب کهگیلویه و بویراحمد کی حل می‌شود؟/آبرسانی سیار به مناطق مختلف
  • خصوصیات جالب پاندا و بررسی انواع مختلف آن (+عکس)
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • فعالیت اصناف مختلف زیر ذره بین بازرسان کرمان
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی در نوبت بررسی در مجلس است
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌ها در نوبت بررسی مجلس است
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • ویدیو/ بررسی ابعاد مختلف انتخابات ۱۱ اسفند از نگاه دانشگاه