Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:00:46 GMT

رسمی؛ جدایی ستاره بزرگ و کروات الدحیل (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۱۳۴۲

ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات و باتجربه الدحیل رسما قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.

به گزارش "ورزش سه"، حدود شش ماه قبل بود که بعد از تحمل نیمکت نشینی های متوالی در یوونتوس، ماریو مانژوکیچ در تصمیمی عجیب و علیرغم اینکه پیشنهادهای خوبی از لیگ های اروپایی داشت، تصمیم گرفت راهی فوتبال آسیا و باشگاه الدحیل قطر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا این مهاجم 34 ساله با انتشار متنی در صفحه توئیتر خود اعلام طی توافقی دو جانبه قراردادش را با این باشگاه متمول قطری فسخ کرده است.

 

اخباری در مورد احتمال بازگشت ماریو مانژوکیچ به سری آ و انتقال به تیم هایی چون میلان یا بنوونتو برای فصل بعد شنیده شده است. مانژوکیچ که سابقه بازی کردن در سری آ را در کارنامه دارد، از سال 2015 تا ژانویه سال 2020 لباس یوونتوس را پوشید و در 162 بازی برای این باشگاه 44 گل به ثمر رساند. گفتنی است الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس همگروه است و دیدار برگشت دو تیم باقی مانده است.

 

این بازیکن در صفحه رسمی اش نوشت: "من با مدیران الدحیل توافق کردم که قراردادم را با رضایت متقابل فسخ کنم. من از اعتماد و میهمان نوازی قطری ها قدردانی کرده و در آینده بهترین را برای باین اشگاه و تیم آرزو می کنم."

 

الدحیل نقل و انتقالات اروپا ماریو مانژوکیچ نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الدحیل نقل و انتقالات اروپا ماریو مانژوکیچ نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 قطر ماریو مانژوکیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید

اینتر زودتر از میلان به ستاره دوم رسید

طرفداری | اینتر پس از یوونتوس دومین تیم ایتالیایی شد که به ستاره دوم می رسد.

اینتر در هفته سی‌وسوم سری آ در فصل ۲۰۲۳/۲۴ میلان را با نتیجه 2-1 شکست داد و رسما قهرمان سری آ شد. نراتزوری با این قهرمانی به بیستمین اسکودتوی خود رسید و در نتیجه از فصل بعد ۲ ستاره روی لوگوی خود خواهد داشت. علاوه بر سال ۲۰۲۴، قهرمانی در سال های ۱۹۱۰، ۱۹۲۰، ۱۹۳۰، ۱۹۳۸، ۱۹۴۰، ۱۹۵۳، ۱۹۵۴، ۱۹۶۳، ۱۹۶۵، ۱۹۶۶، ۱۹۷۱، ۱۹۸۰، ۱۹۸۹، ۲۰۰۶، ۲۰۰۷، ۲۰۰۸، ۲۰۰۸، ۲۰۱۰ و ۲۰۲۱ نیز به نام افعی ها ثبت شده است. گفتنی است در ایتالیا هر تیم به ازای هر ۱۰ قهرمانی، مجاز به استفاده از یک ستاره طلایی رنگ بالای لوگوی خود خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • رسمی؛ اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید