Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال رئال مادرید در هفته سی و چهارم لالیگا اسپانیا امروز یکشنبه به مصاف تیم اتلتیک بیلبائو رفت و توانست با با یک گل به پیروزی برسد.

مادریدی ها در حالی به پیروزی ارزشمند این بازی رسیدند که سرخیو راموس از روی نقطه پنالتی توانست دروازه حریف خود را در دقیقه ۷۳ باز کند.

رئال با این برد و با یک بازی بیشتر نسبت به بارسلونا ۷۷ امتیازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب توجه دهمین گل راموس به عنوان مدافع میانی رئال بود که در تاریخ لالیگا بی سابقه است.

کد خبر 4966732

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال رئال مادرید لالیگا اتلتیک بیلبائو تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی والیبال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان فوتسال کمیته ملی المپیک لیگ برتر فوتسال فرهاد مجیدی لیگ برتر والیبال اتحادیه جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس

هواداران بلوگرانا دلشان برای روزهایی که هیچ تیمی حتی رئال مادرید حریف تیم قدرتمند پپ گواردیولا نبود، تنگ شده‌است.

طرفداری | تعدادی از هواداران بارسلونا در شبکه‌های اجتماعی خواستار بازگشت پپ گواردیولا شدند.

 دیدار جذاب و هیجان‌انگیز تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. رئال در حالی که یک بار در نیمه اول و یک بار هم در نیمه دوم از بارسا عقب افتاد، سرانجام با گل لحظه‌اخری جود بلینگام فاتح سومین ال‌کلاسیکوی فصل شد و جشن قهرمانی زودهنگام لالیگا را در سانتیاگو برنابئو برپا کرد.

بارسلونا امشب ضمن از دست دادن آخرین فرصتِ بازگشت به کورس قهرمانی لالیگا، برای چهارمین بازی متوالی نتیجه را به رئال مادرید واگذار کرد؛ اتفاقی که در 60 سال اخیر برای بارسا تنها دو بار رخ داده و فقط دو سرمربی در تاریخ باشگاه کاتالان (ژاوی و پاتریک او کانل) این رکورد منفی را به ثبت رسانده‌اند.

هواداران بارسلونا دلتنگ روزهایی هستند که به لطف ستارگانی بی‌مانند و البته نابغه‌ای روی نیمکت به نام پپ گواردیولا، نتایج درخشانی در ال‌کلاسیکوها می‌گرفتند. بارسا یونیورسال، معروف‌ترین صفحه هواداری بارسلونا در شبکه X، بلافاصله پس از شکست تیم ژاوی، با انتشار تصویری از گواردیولا، از او خواست به بارسلونا بازگردد. تعداد زیادی از طرفداران بلوگرانا توییت بارسا یونیورسال را بازنشر کردند یا با به‌ اشتراک‌گذاری توییت‌های جداگانه، خواستار بازگشت پپ شدند. 

بارسلونای پپ گواردیولا طی 4 سال تنها 3 بار نتیجه را به رئال مادرید واگذار کرد و 9 مرتبه رقیب سنتی را شکست داد.

بیا خونه پپ

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس
  • خوشحالی اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا؛ بهترین تیم جهان! / عکس
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا (لالیگا 2023/24)
  • رکورد بی‌سابقه رئال مادرید در 88 سال اخیر پس از پیروزی مقابل بارسلونا
  • برناردو سیلوا: پس از آن پنالتی و حذف مقابل رئال مادرید، خواب به چشمم نیامد
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • آخرین فرصت بارسا برای ماندن در کورس/ رئال پازل را تکمیل می‌کند