Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@08:26:25 GMT

ستاره پرسپولیس به زودی به اروپا می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۱۴۰۶

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، دنیای ورزش تورنتو نوشت: با تلاش مدیران باشگاه آنتورپ، ویزای علیرضا بیرانوند برای سفر به بلژیک تا پایان هفته جاری صادر می‌شود.

 

قرارداد علیرضا بیرانوند با تیم پرسپولیس 11 تیر به اتمام رسید و باشگاه رویال آنتورپ هم با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس مخالفت صریح خود را با حضور وی در تمرینات شاگردان یحیی گل محمدی از تاریخ 12 تیر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این دروازه بان ملی پوش به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا تاکنون نتوانسته برای انجام دادن تست‌های پزشکی آنتورپ به بلژیک سفر کند و به همین دلیل مدیران باشگاه بلژیکی در روزهای اخیر تلاش های زیادی برای دریافت ویزای بیرانوند انجام داده‌اند.

 

برهمین اساس به احتمال فراوان ویزای وی تا پایان هفته جاری صادر خواهد شد و بیرانوند به زودی با سفر به بلژیک در تس‌های پزشکی آنتورپ شرکت خواهد کرد.

 

طبق استعلامی که این باشگاه از فیفا گرفته، ماندن بازیکنان تا پایان فصل در ایام شیوع کرونا شامل قراردادهای گذشته است و شامل قراردادهای جدید نمی‌شود. به همین دلیل هم آنتورپ اجازه حضور بیرانوند در تمرینات پرسپولیس را نمی‌دهد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بیرانوند علیرضا بیرانوند بازیکن ورزشی پرسپولیس ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران

وزیر خارجه بلژیک در اظهارنظری خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، از اتحادیه اروپا خواست تا نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تحریم‌های جدید علیه تهران گنجانده شود.

به گزارش مشرق، حاجا لحبیب، وزیر خارجه بلژیک در واکنش به عملیات تنبیهی جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، با موضع‌گیری خصمانه علیه ایران، از اتحادیه اروپا خواست تا تحریم‌های جدید علیه تهران، سپاه پاسداران را نیز شامل شود.

لحبیب در آستانه نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ درباره پیشنهاد خصمانه و فاقد مبنای قانونی تروریستی اعلام کردن سپاه، گفت: تا این لحظه درباره اینکه بر چه مبنای قانونی می‌توان سپاه را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد، هیچ اجماعی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: درباره این مساله بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

دیپلمات ارشد بلژیک همچنین مدعی شد: علاوه بر این، فکر می‌کنم که باید تحریم‌ها علیه شهرک‌نشینانی(که در کرانه باختری) دست به خشونت می‌زنند نیز گسترش یابد. باید توازن را رعایت و اطمینان حاصل کنیم تا به اتخاذ استاندارد دوگانه متهم نشویم!

سران اتحادیه اروپا هفته گذشته بر سر اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران توافق کردند و بسیاری از از آنها خواستار گسترش تحریم‌ها به برنامه پهپادی و موشکی تهران شدند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران