Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@23:20:37 GMT

مهاجم استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد+عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۱۴۹۷

مهاجم استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد+عکس

آفتاب‌‌نیوز :

مرتضی تبریزی مهاجم تیم فوتبال استقلال که در جریان یک بازی تدارکاتی از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده بود، امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

جراحی تبریزی در شرایطی است که استقلالی‌ها به دلیل ابتلای 12 نفر از اعضای تیم خود به ویروس کرونا بازی‌شان مقابل پارس جنوبی جم لغو شده است.

منبع: خبرگزاری فارس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بازیکن استقلال مرتضی تبریزی عمل پا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان بعد از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت «آماده بازی برای آ.اس رم شد».سردار آزمون با 52 گل برای تیم ملی کشورمان دومین گلزن برتر تاریخ ایران به شمار می‌آید. به نقل از فارس آزمون در بازی رفت تیم ملی کشورمان مقابل ترکمنستان در مسابقات انتخابی راه یابی به جام جهانی 2026 از ناحیه همسترینگ مصدوم شد.دوران نقاهت آزمون نزدیک به 4 هفته طول کشیده و مهاجم ایرانی اکنون بعد از بهبودی آماده بازی مجدد برای جالوروسی شده است.

سایت وان اسپورت می‌نویسد که «بازگشت سردار آزمون» به تمرینات گروهی رم و آماده شدن برای بازی قبل از بازی مقابل میلان «خبری خوشحال کننده برای دنیله دروسی است».روما پرس هم گزارش داد که بازگشت آزمون می‌تواند دنیله دروسی، سرمربی تیم در انتخاب مهاجمان در خط حمله کمک کند تا «بتواند با سیستم هجومی بهتری به مصاف میلان برود».

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896271

دیگر خبرها

  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!