Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در جلسه مجمع عمومی شرکت لیزینگ گردشگری(سهامی خاص) که با حضور ١٠٠ درصدی سهامداران برگزار شد، صورت های مالی سال 1398 این شرکت به تصویب رسید.
به گزارش آریا به نقل از  روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در این جلسه که به ریاست سعید جمشیدی عضو هیات مدیره بانک گردشگری برگزار شد، مدیرعامل شرکت لیزینگ گردشگری گزارشی از عملکرد شرکت در سال 1398 و برنامه های سال 1399 را بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن کدخدا مدیرعامل لیزینگ گردشگری یکی از برنامه های مهم سال 1399 را رشد سودآوری شرکت ذکر کرد و افزود: بهینه سازی پرتفوی شرکت، طرح فروش املاک و مستغلات اداری و تجاری، طرح فروش اقساطی تجهیزات و ماشین آلات، لوازم خانگی اداری و الکترونیکی  و همچنین خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سواری (نو و دست دوم) از دیگر برنامه های سال جاری است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه ویروس کرونا در کشور از اسفندماه سال گذشته شروع شد، طرح لیزینگ الکترونیک را برای سال 99 در دستور کار داریم تا خدمات لیزینگ را هم از طریق وب سایت شرکت و هم اپلیکیشن به مشتریان ارائه دهیم.
کدخدا تصریح کرد: ورود شرکت به بازار سرمایه از برنامه های مهمی است که در سال 1400 عملیاتی می شود اما مقدمات آن از نیمه دوم سال جاری رقم خواهد خورد.
لیزینگ گردشگری در سال 1379 با نام لیزینگ "شید" به ثبت رسید و در سال 1398 تحت عنوان "لیزینگ گردشگری" تغییر نام یافت. شرکت لیزینگ گردشگری (سهامی خاص) در حال حاضر تحت نظارت بانک مرکزی و با مجوز این بانک فعالیت می کند.
شرکت لیزینگ گردشگری از شرکت های گروه مالی گردشگری است و سهامداران عمده آن را "بانک گردشگری" و "گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران"(سمگا) تشکیل می دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گردشگری شرکت لیزینگ گردشگری سال 1398

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد

مجلس سنای آمریکا با ۷۹ رای موافق در برابر ۱۸ رای مخالف، قانونی را تصویب کرد که شرکت مالک برنامه «تیک‌تاک» را مجبور می‌کند آن را تا ۹ ماه آینده واگذار به غیر کند، در غیر این صورت استفاده از این برنامه در آمریکا ممنوع خواهد شد.

به گزارش آسوشیتدپرس، انتظار می‌رود این اقدام بحث برانگیز قانون‌گذاران آمریکایی با چالش‌های قانونی روبرو شود.

مارکو روبیو، سناتور جمهوری‌خواه در خصوص ممنوع کردن این برنامه اشتراک‌گذاری ویدئو که مالک آن در چین مستقر است، می‌گوید: «سال‌ها به پکن اجازه دادیم یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها را در آمریکا کنترل کند. این کار به طرز خطرناکی کوته‌بینانه بود. اکنون قانون جدید مالک چینی خود را ملزم می‌کند که این برنامه را بفروشد. این اقدام خوبی برای آمریکا است». 

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا قرار است فردا (پنجشنبه) این لایحه را امضا کند.

تیک‌تاک یکی از محبوب‌ترین رسانه‌های اجتماعی در آمریکا است که به خصوص میان جوانان و نوجوانان این کشور طرفداران زیادی پیدا کرده است. این برنامه که متعلق به شرکت چینی «بایت دنس» است تا به حال با ادعاهای متعددی در خصوص امنیت داده‌ها از سوی مقامات آمریکایی روبرو شده است. مقامات این شرکت بارها اعلام کرده‌اند که داده‌های کاربران آمریکایی را با دولت چین به اشتراک نمی‌گذارند.

در حال حاضر، بایت دنس اظهار نظر رسمی نکرده، اما به کارمندان تیک تاک اعلام کرده که شکایتی تنظیم می‌کند و قصد دارد این قانون را مسدود کند. 

نبرد ۴ ساله بر سر برنامه تیک‌تاک که ۱۷۰ میلیون نفر در آمریکا از آن استفاده می‌کنند، فقط یک جبهه در جنگ بر سر اینترنت و فناوری بین واشنگتن و پکن است. هفته گذشته نیز شرکت اپل اعلام کرد به درخواست دولت چین، برنامه‌های «واتس اپ» و «تردز» را که متعلق به شرکت آمریکایی «متا» هستند، از فروشگاه اپل در چین حذف کرده است. این اقدام سبب ممانعت از نصب جدید پیام رسان واتس اپ و شبکه اجتماعی تردز در چین خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • چه چیزی باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود؟
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد
  • رئیسی کیا: عدم نظارت دولت باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات