Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی با نیروی دریایی ارتش در عرصه فناوری، نوآوری و نظام موضوعات طرح پایش کاربرد دارد و تفاهم‌نامه‌ای جامع محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه آموزشی- پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هنگامی که از علم مورد نیاز جامعه صحبت می‌کنیم، در حقیقت نیازمند حرکت‌هایی مانند امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی با نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ما باید به‌طور دقیق ظرفیت‌های مشترک و قابل بهره‌برداری میان نیروی دریایی ارتش و دانشگاه آزاد اسلامی را احصا کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: بیش از سه ماه بر روی ابعاد مختلف این تفاهم‌نامه کار شد، به همین دلیل تفاهم‌نامه ساده‌ای نیست، بلکه تفاهم‌نامه‌ای است که در عرصه فناوری، نوآوری، آموزش، علوم پزشکی، کشتیرانی و نظام موضوعات مربوط به طرح پایش کاربرد دارد و تفاهم‌نامه‌ای جامع محسوب می‌شود.

دکتر طهرانچی خاطرنشان کرد: نخستین نشست بررسی تحقق تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهریورماه سال جاری در شهر بندرعباس و سواحل خلیج فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۴۱۱۸/

منبع: آنا

کلیدواژه: ارتش تفاهم نامه نیروی دریایی ارتش پایش در جمع خبرنگاران دکتر محمدمهدی طهرانچی تفاهم نامه دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش سبب اقتدار ایران اسلامی و مسلمانان شده است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار آریا شفقت رودسری صبح چهارشنبه در مراسم روز ارتش با بیان این که ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح عزت و افتخار را برای مسلمانان جهان رقم زده است، افزود: نامگذاری روز ارتش نشان داد که تدبیر ماندگار توانست نهال نوپای انقلاب را هدایت کند و این نهال در سطح منطقه و جهان گسترش یافته است.

وی با عنوان این که استکبار جهانی تلاش می‌کردند بر این سازمان و ستون اصلی لطمه زنند و ارتش انقلابی در دوران قبل و بعد از انقلاب با جانثاری و اهدای شهیدان در عرصه‌های مختلف، زمین، هوا و دریا تلاش کرد اقتدار و عزت نظام و انقلاب افزایش یابد.

دریادار شفقت اظهار کرد: ارتش در عرصه‌های مختلف از جمله سازندگی و تأمین امنیت نقش آفرینی می‌کند و همرزمان ما در ارتش و نیروی زمینی در محافظت از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی جانثاری می‌کنند.

ارشد نظامی آجا در استان مازندران با اشاره به افتخارات فرزندان ایران اسلامی در ارتش را سبب افتخار و اقتدار جامعه مسلمانان دانست و گفت: اقدام نیروی دریایی و انجام مأموریت ناوگروه ۸۶ و دریانوردی به دور جهان افتخاری برای کشور و میهن است.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه همکاری و همراهی با مردم و توسعه نهال انقلاب، دفاع از کشور

کد خبر 6080523

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش
  • نیروی مسلح ایران از قوی‌ترین و محبوب‌ترین‌های جهان هستند
  • نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران از قوی‌ترین نیروهای مسلح جهان است
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • ارتش سبب اقتدار ایران اسلامی و مسلمانان شده است
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند