Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@04:39:53 GMT

تشکیل 267 پرونده مبارزه با قاچاق در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۱۶۲۶

تشکیل 267 پرونده مبارزه با قاچاق در زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از تشکیل 267 پرونده مبارزه با قاچاق در زنجان خبر داد و گفت: ارزش ریالی کشفیات انجام شده، 3 میلیارد و 900 میلیون ریال است.

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سال 98 تعداد پرونده‌های تشکیل شده در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان زنجان از رشد 41درصدی برخوردار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در این بازه زمانی 8 هزار و 366 مورد بازرسی در قالب گشت مشترک بین ارگان‌ها، گشت بهداشت و گشت بازرسان حوزه قاچاق سازمان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز صورت گرفت.

وی تصریح کرد: از این تعداد 267 مورد منجر به تشکیل پرونده شد که این میزان در مقایسه با سال 97 از رشد 41 درصدی برخوردار بوده است.

فغفوری با اشاره به افزایش 473 درصدی ارزش ریالی کشفیات یادآور شد: ارزش ریالی این کشفیات بالغ بر 3 میلیارد و 900 میلیون ریال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان درباره عمده کشفیات در بخش‌های مختلف افزود: در حوزه دخانیات 146 مورد به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد که این میزان در سال 97 ، 97 مورد به ارزش 500 میلیون ریال بود که از رشد 137 درصدی برخوردار بود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از کشفیات صورت گرفته در استان که از رشد بالایی برخوردار بود حوزه آرایشی، بهداشتی و خوراکی بود به طوری که 92 مورد کشف به ارزش 224 میلیون ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 448 درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ادامه داد: در حوزه کشفیات، چای 11 مورد به ارزش 131 میلیون ریال بوده و نیز در بخش کشاورزی 12 مورد کشف به ارزش یک میلیارد ریال صورت گرفته است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان کشفیات معدن و تجارت استان رئیس سازمان صنعت مبارزه با قاچاق میلیون ریال استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده قاچاق کالا شامل چهار هزار و ۸۰۰ عدد دستمال جادویی و ۵۲۸ ست دستمال آشپزخانه به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متهم را معادل ارزش کالا به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت ۲میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان