Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@00:04:27 GMT

تلفات رئال در سن مامس؛ غیبت دو ستاره در بازی بعدی

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۱۶۳۸

تلفات رئال در سن مامس؛ غیبت دو ستاره در بازی بعدی

سرخیو راموس و دنی کارواخال با دریافت کارت زرد مقابل بیلبائو با بازی بعدی رئال مادرید مقابل آلاوس را از دست دادند.

به گزارش "ورزش سه"، نبرد سخت و دشوار سن مامس با تک گل کاپیتان رئال مادرید یعنی سرخیو راموس به سود این تیم خاتمه یافت تا تیم زین الدین زیدان به یک پیروزی مهم در راه قهرمانی لالیگا دست پیدا کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تنها چهار بازی دیگر تا پایان رقابت‌های لالیگا باقی مانده و مسابقات آینده رئال به جز تقابل مقابله با ویارئال خیلی دشوار به نظر نمی‌رسد؛ موضوعی که باعث شده بسیاری شانس زیادی برای قهرمانی تیم زین الدین زیدان در فصل جاری مسابقات لالیگا متصور باشند.

 

 

 

 

دیدار جذاب و پر تنش امروز اما حاوی دو خبر بد برای رئالی‌ها بود. دو مدافع ثابت و کلیدی. زین الدین زیدان یعنی سرخیو راموس و دنی کارواخال با دریافت کارت زرد در مسابقه امروز پنج کارته شدند و دیدار بعدی کهکشانی‌ها مقابل را از دست دادند.

دنیل کارواخال رئال مادرید سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی چهارشنبه شب در چارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی این مسابقات روشن شود. 

شاگردان پپ گواردیولا در بازی رفت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با تساوی 3-3 برابر تیم میزبان متوقف شدند و حالا به دنبال استفاده از این فرصت و امتیاز میزبانی هستند که بتوانند بار دیگر در جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان حضور داشته باشند و به تلاش برای دفاع از عنوان قهرمانی ادامه دهند.

گواردیول که یکی از گل‌های تیمش را در بازی رفت به ثمر رساند در آستانه این بازی حساس در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« ما قراراست برابر رئال مادرید قرار بگیریم که پادشاه فوتبال اروپا است اما اگر از من بپرسید، باید به شما بگویم که ما هیچ ترس و هراسی از این بازی مقابل آنها نداریم. 

اگر شما از تلاش کردن و انجام دادن کاری بترسید، بهتر است که به تماشا کردنش از تلویزیون ادامه دهید. ما می‌خواهیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا باشیم. اگر می‌خواهید به این هدف برسید، باید رئال مادرید را شکست دهید.»

دیگر خبرها

  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • شکایت رئال مادرید از خاویر تباس؛ احتمال بالای محرومیت رئیس لالیگا!
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • ضدحمله سنگین رئال: لالیگا بدون رئیس می‌ماند!‏
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان
  • درخواست هوادار رئال مادرید از ام باپه؛ لطفاً مقابل بارسلونا کامبک بزن! / عکس
  • راه موفقیت بارسلونا با داداش ژاوی