Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در بازدید از حمل و نقل عمومی (مترو) گفت: در حال حاضر بیش از ۹۸ درصد مسافران مترو از ماسک استفاده می‌کنند. تاریخ انتشار: 19:14 - 15 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۹۵۵

خبرگزاری میزان - طبق گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مناف هاشمی در حاشیه بازدید از متروی تهران در ایستگاه امام خمینی (ره) اظهار کرد: همه مسافران حمل و نقل عمومی ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک هستند و باید الزامات ایمنی و بهداشتی را جدی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: بازدید میدانی معاون شهردار تهران از ایستگاه‌های اتوبوس و مترو

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه ازابتدای اسفند ماه سال گذشته تا به امروز تمامی عزیزان ما د رحوزه حمل و نقل عمومی (مترو، اتوبوسر انی و تاکسیرانی) تلاش کرده اند تا بهترین خدمات رسانی را به شهروندان ارائه دهند تصریح کرد: بر اساس آخرین وضعیتی که رییس جمهور ابلاغ کرده که هیچ فردی بدون ماسک اجازه ورود به حمل و نقل عمومی را ندارد ما نیز سخت گیری‌ها را بیشتر کرده ایم ضمن اینکه از اجرائیات و پلیس نیز استفاده کرده ایم.

وی گفت: سعی کرده ایم کار‌های فرهنگی نیزانجام دهیم مدیران عامل شرکت بهره برداری مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز امروز به طور جداگانه بازدید داشتند تا از نزدیک شرایط را رصد کنند.

هاشمی با اشاره به اینکه همه درشرایط سختی هستند افزود:باید با همراهی هم باید این شرایط را طی کنیم چرا که به لحاظ اقتصادی و معشیتی مردم مشکل دارند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: تقاضای سفر در دست ما نیست، شهروندان از سفر‌های غیر ضروری خوداری کنند ما تنها می‌توانیم خدمات ارائه دهیم.

وی در ادامه گفت: تعطیل کردن سیستم حمل ونقل عمومی از نظر اقتصادی سیاسی و اجتماعی مقدور نمی‌باشد و باید شهروندان سفر‌های غیر ضروری خود را کاهش دهند.

مناف هاشمی افزود: رعایت فاصله احتماعی در مترو و بی ارتی در بعضی ساعات پیک امکان پذیر نیست در همین راستا پیشنهادی به ستاد ملی مبارزه با کرونا داده ایم تا بعضی شغل‌ها شناور شود.

وی در خصوص لغو طرح ترافیک نیز گفت: هیج چیزی مهم‌تر از سلامت شهروندان نیست، اما با لغو طرح ترافیک نیازی که شهروندان می‌توانند در محله خود بر طرف کنند به مرکز شهر می‌رسد و همین سفر‌ها مشکلاتی برای مردم به وجود می‌اورد و ۳۰ درصد به سفر‌های مرکز شهر اضافه می‌شود.

مناف هاشمی افزود: ما برای لغو طرح ترافیک تابع شورای عالی ترافیک هستیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه طبق امار بعد از باز شدن تمامی مشاغل در حوزه مترو و اتوبوسرانی بین ۵ تا ۱۰ درصد افزایش مسافر داشتیم گفت: طبق آمار هفتگی که طی یک ماه گذشته داشتیم در بعضی ساعات ۹ تا ۱۰ درصد افزایش مسافر داشته ایم، اما در مقابل آن استفاده مردم از ماسک در مترو نسبت به قبل ۲۰ درصد افزایش یافته و وضعیت خوب است همچنین در بخش اتوبوس‌های تک کابین و تاکسی‌ها نیز شرایط بهتر شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پویش من ماسک می زنم حمل و نقل عمومی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران حمل و نقل عمومی سفر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از اول اردیبهشت

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران با تأکید بر اینکه افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی در تهران از ابتدای اردیبهشت ماه اجرایی می شود، گفت: هرگونه افزایش نرخ کرایه در هریک از بخش های حمل و نقل عمومی شامل تاکسی، اتوبوس و مترو پیش از اردیبهشت تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.   سعید بشیری در گفت و گو با ایسنا، در تشریح اعمال افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در تهران گفت: در متن مصوبه شورای اسلامی شهر تهران که به تصویب هیات تطبیق فرمانداری تهران رسید نیز تاکید شده بود زمان اجرای افزایش نرخ کرایه های تاکسی، اتوبوس و مترو از ابتدای اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ است و بر همین اساس افزایش نرخ کرایه ها از ابتدای اردیبهشت ماه امکان پذیر بوده و هرگونه افزایش پیش از این تاریخ تخلف محسوب می شود.   وی افزود: بی تردید باید در بخش تاکسیرانی در صورت مشاهده با این تخلفات از سوی حوزه نظارت سازمان تاکسیرانی برخورد قانونی صورت بگیرد.   به گزارش ایسنا، بشیری معاون عمرانی فرمانداری تهران پیشتر نیز از تأیید نرخ کرایه‌های ۱۴۰۳ حمل و نقل عمومی پایتخت و مصوبه شورای شهر تهران در هیأت تطبیق فرمانداری تهران خبر داده بود.   وی تاکید کرده بود: بر روی ارقام با توجه به اینکه پایین تر از نرخ تورم بود، نکته‌ای نداشتیم؛ اما چند نکته حقوقی در متن مصوبه بود که به شورای شهر تهران اعلام شد تا برطرف کنند؛ لذا ارقامی که برای نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در شورای شهر تهران مصوب شده بود به تأیید هیات تطبیق فرمانداری تهران رسید.   به این ترتیب برای سال جاری بر اساس مصوبه شورای شهر تهران ۲۸ درصد افزایش در بخش مترو، ۲۶ درصد افزایش در بخش اتوبوس و ۴۵ درصد افزایش در بخش تاکسی را خواهیم داشت. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تسلا بیش از ۱۰ درصد نیروی کار خود را اخراج می‌کند
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی‌سازی ۸۵ درصد
  • بیش‌ از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی از این تاریخ گران می شود | بلیط مترو و اتوبوس چقدر زیاد شد؟
  • ◄ ۵ ایستگاه باقی مانده در خطوط ۶ و ۷ تکمیل می شود
  • گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از اول اردیبهشت
  • زیرساخت‌های استان البرز متناسب با حجم ترافیک عبوری از استان نیست
  • بالاخره یک اقدام زیبا از شهرداری تهران در مترو دیده شد | تصویر
  • کرایه های تاکسی از اردیبهشت افزایش خواهند یافت
  • ایستگاه‌های باقی‌مانده خطوط ۶ و ۷ مترو تهران در سال جاری تکمیل می‌شود