Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در شبکه خبر اظهار کرد: در حال حاضر ما با اجرای طرح ترافیک در تهران مخالف هستیم، زیرا در این ساعت میزان تراکم جمعیت در مترو و اتوبوس بیشتر شده است.

او ادامه داد: درحال حاضر بیش از ۹۰ درصد از مردم در مترو از ماسک استفاده می‌کنند، اما فاصله گذاری اجتماعی در مترو عملا امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهادی ادامه داد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا اختیارات در زمینه اعمال محدودیت‌ها به استانداری و دانشگاه‌ها داده شده است و باید پروتکل‌های بهداشتی در واحد‌های صنفی کسب و کار به طور دقیق رعایت شود‌.

او افزود: در حمل و نقل راه آهن پروتکل‌ها خیلی بهتر از سیستم هواپیمایی کشور اجرا می‌شود و در داخل هواپیما بحث فاصله گذاری اجتماعی رعایت نمی‌شود که  ما دچار مشکلاتی در این خصوص هستیم؛ اتوبوس‌هایی که مسافران را به هواپیما منتقل کرده پروتکل‌های بهداشتی مانند فاصله گذاری اجتماعی در آن‌ها به خوبی رعایت نمی‌شود.

فرهادی گفت: نظارت بر واحد‌های صنفی و ادارات و حمل و نقل عمومی تشدید پیدا می‌کند و با واحد‌های متخلف برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت حمل و نقل عمومی ویروس کرونا طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری