Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@19:23:50 GMT

تأیید ابتلای 3 معاون استاندار اصفهان به کرونا

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۱۶۹۹

تأیید ابتلای 3 معاون استاندار اصفهان به کرونا

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان درباره اخبار منتشر شده پیرامون ابتلای وی و دو تن دیگر از معاونان استاندار اصفهان اظهار داشت: بله این موضوع صحت دارد و بنده و آقایان قاضی‌عسگر و قاسمی به بیماری کرونا مبتلا شده‌ایم.

حجت‌اله غلامی امروز در گفت‌وگو با فارس در اصفهان درباره اخبار منتشر شده پیرامون ابتلای وی و دو تن دیگر از معاونان استاندار اصفهان اظهار داشت: بله این موضوع صحت دارد و بنده و آقایان قاضی‌عسگر و قاسمی به بیماری کرونا مبتلا شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان ادامه داد: البته مشکل خاصی تا کنون برای هیچ یک از ما حادث نشده و علائم اولیه مانند گلودرد و بدن‌درد در ما وجود دارد؛ هم اکنون در قرنطینه خانگی به سر می‌بریم و روند درمان را به اینگونه سپری می‌کنیم.

وی در پایان گفت: از همه اصحاب افرادی که درپی اعلام این خبر جویای احوال بنده بودند، تشکر می‌کنم.

به گزارش فارس، صبح امروز خبری در فضای مجازی مبنی بر ابتلای حجت‌اله غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی، حیدرقاسمی معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان و سیدحسن قاضی‌عسگر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان به بیماری کرونا منتشر شده بود.

پیش از این حجت‌الاسلام احمد سالک و حیدرعلی عابدی نمایندگان سابق مردم اصفهان در مجلس، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس و نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه، حجت‌الاسلام حسناتی امام‌جمعه نجف‌آباد،حیدری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و یارمحمدیان فرماندار گلپایگان نیز به ویروس کرونا به صورت قطعی مبتلا شده بودند.

لینک کوتاه: asriran.com/0035X2

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اصفهان استاندار اصفهان هماهنگی امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، اولین نشست شورای اداری شهرستان تفت در سال ۱۴۰۳ به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و با حضور امام‌جمعه و فرماندار تفت و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نظارتی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری تفت برگزار شد.
محمدعلی شاه‌حسینی در این نشست با ابراز اینکه مخاطب اصلی رهبر معظم انقلاب در تحقق جهش تولید دولت است، بررسی راهکار‌های جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم را از الزامات تحقق شعار سال دانست و اضافه کرد: همه مسئولان مرتبط موظف‌اند برنامه اجرایی دقیق و کارشناسی شده تحقق شعار سال را با لحاظ وظایف و مأموریت‌های زیرمجموعه‌های خود، تدوین و ارائه کنند.
وی با اشاره به عزم جدی استان جهت تحقق شعار سال، گفت: در این راستا در دومین روز از آغاز سال جدید ستاد سهام (ساماندهی هماهنگی اقتصاد مردمی) تشکیل و سه کمیته تخصصی «گفتمان‌سازی»، «مدل‌سازی» و «عملیاتی و اجرایی» ذیل آن تعریف شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد ادامه داد: توسعه متوازن شهرستان‌ها و پاسخ به مطالبات و درخواست‌های مردم با مشارکت خود مردم و تقویت نقش تعاونی‌ها به‌ویژه تعاونی‌های فراگیر در شهرستان‌ها و ارائه مدل‌های موفق مردمی‌سازی اقتصاد در استان از برنامه‌های حوزه اقتصادی است.
شاه‌حسینی با اشاره به تورم بالای استان یزد نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دلیل مشکل تورم استان در زمینه اجاره‌بها است که علت آن مهاجرت بالای استان یزد است و در این زمینه استقرار صنایع در برخی دشت‌ها را ممنوع کردیم؛ ولی در حال حاضر واحد‌های نیمه تمامی وجود دارد که نمی‌توان مانع آن شد و علی‌رغم این موضوع تورم ماهانه به‌صورت محسوسی کاهش‌یافته است که نویدبخش آینده روشنی است.
وی گفت: مهم‌ترین دلیل مشکل تورم استان در زمینه اجاره‌بها است که علت آن مهاجرت بالای استان یزد است و در این زمینه استقرار صنایع در برخی دشت‌ها را ممنوع کردیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد به پائین بودن نرخ بیکاری استان یزد نیز اشاره و خاطرنشان کرد: جایگاه بیکاری استان از ۲۹ به ۲ کاهش یافته است و رشد اقتصادی استان دوبرابر میانگین کشور بود و میزان سرمایه گذاری داخلی دوسال گذشته در استان یزد حدود ۵۰ همت انجام شده است و در بهبود فضای کسب و کار استان یزد جزو بهترین‌های کشور است.
شاه‌حسینی هزینه ۷ درصد و درامد ۲ درصد مردمان استان یزد بیشتر از متوسط کشور است تصریح کرد: صادرات استان یزد از مبادی گمرکی کشور تقریبا ۹۰۰ میلیون یورو است و ۶۵ هزار واحد صنفی در استان یزد مشغول به فعالیت هستند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد خاطرنشان کرد: ریل‌گذاری دولت سیزدهم برای چشم‌انداز آینده استان در سند تحول یزد نوین گنجانده شده که این سند با نگاه نوآورانه و آینده‌پژوهانه در ۱۵ محور تحولی با ۱۸۰ طرح اقدامی تدوین شده است.
وی افزود: یکی از مزیت‌های استان خورشید است که در این زمینه سیاست‌گذاری شده است توسعه نیروگاه‌های خورشیدی در دستور کار قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز - اصفهان
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • هیئت اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود 
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است