Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@08:55:21 GMT

یک مرد 10خانه و باغ را به آتش کشید / در تنکابن رخ داد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۱۷۳۰

یک مرد 10خانه و باغ را به آتش کشید / در تنکابن رخ داد

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری عامل آتش سوزی باغات و منازل خالی از سکنه با 10 فقره آتش‌سوزی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ستاد محمد صادق شاهنظری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره آتش سوزی عمدی منازل، ویلاهای خالی از سکنه و باغات در سطح شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.

شاه نظری، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند .

وی در ادامه اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده به ایجاد آتشسوزی در 10 منزل مسکونی و باغات این شهرستان اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در پایان با اشاره به اینکه رعایت مسائل امنیتی و هشدارهای انتظامی از مهمترین عوامل پیشگیری از جرم به شمار می روند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محدوده زندگی خود مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بورس کرونا ریحانه عامری پلیس منزل زندان جرم اخبار حوادث آتش سوزی فرمانده انتظامی شهرستان عمدی تنکابن دستگیری عامل آتش سوزی عکس فیلم ایران اخبار تهران حوادث تهران دختر قتل مرد زن جوان شهرستان تنکابن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: سه سارقی که اقدام به سرقت کابل‌های برق اماکن خصوصی و صنعتی حومه شاهین شهر می‌کردند در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هادی کیان مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع سرقت، مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ شاهین شهر هنگام گشت‌زنی در یکی از جاده‌های فرعی سطح حوزه استحفاظی خود، سه سارق را که در حاشیه جاده در حال سوزاندن روکش پلاستیکی مقادیر زیادی کابل برق بودند مشاهده و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیر زیادی کابل برق فشار قوی مسروقه در بازرسی از خودروی سارقان افزود: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی شهرستان مشخص شد که آنها از افراد معتاد و سابقه‌دار شهرستان هستند و برای تأمین هزینه اعتیاد خود به صورت شبانه اقدام به سرقت کابل‌های برق باغ ویلاها و اماکن صنعتی حومه شاهین شهر می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۲ فقره سرقت کابل برق در سطح این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 746693

دیگر خبرها

  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه
  • کشف جسد یک مرد در ساحل آستارا
  • کشف ۲۰۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر